خانهاخبار
هوآوی Enjoy 10e با قیمت 143 دلار معرفی شد

هوآوی Enjoy 10e با قیمت 143 دلار معرفی شد

Enjoy 10e پایین‌رده خوش قیمتی است که نمایشگر 6.3 اینچی و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی دارد. این دستگاه چهارمین عضو از خانواده Enjoy 10 به حساب می‌آید.
۱۳۹۸/۱۲/۱۲

هوآوی از چهارمین عضو خانواده Enjoy 10 با نام Enjoy 10e رونمایی کرد. پیش از این، علاوه بر مدل معمولی این سری از دو گوشی دیگر با نام‌های Enjoy 10S و Enjoy 10 Plus رونمایی شده بود. Enjoy 10e دارای نمایشگری با ناچ قطره‌ای است تا از این حیث شبیه سایر اعضای این خانواده باشد. هوآوی ظرفیت داخلی و باتری بزرگی را داخل این گوشی قرار داده است. این دستگاه با قیمت پایه کمتر از ۱۵۰ دلار به بازار خواهد آمد.

Enjoy 10e دارای ابعاد ۱۵۹ در ۷۴ در ۹ میلی متر و وزن ۱۸۵ گرم است. این گوشی نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع IPS LCD دارد که رزولوشن آن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصویرش ۲۰:۹ است. به‌علاوه، نسبت صفحه به بدنه این گوشی هم ۸۸.۴ درصد اعلام شده است.

این موبایل خوش قیمت از پردازنده هشت هسته‌ای هلیو P35 استفاده می‌کند که سرعت کلاک آن ۲.۳ گیگاهرتز است. این پردازنده پیش‌تر در گوشی‌های Honor 8A Play, Vivo Y3 و Xiaomi Mi Play به کار رفته بود. Enjoy 10e به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این گوشی شکاف کارت حافظه دارد تا در صورت نیاز بتوانید ظرفیت فضای داخلی دستگاه را افزایش دهید.

image

در قاب عقب Enjoy 10e دوربینی دوگانه به چشم می‌خورد که با چینش عمودی در گوشه سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. این دوربین شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است و در میان آن‌ها فلش LED را می‌بینیم. این دوربین دوگانه از PDAF و فیلمبرداری Full HD پشتیبانی می‌کند. هوآوی برای دوربین سلفی یک لنز ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته است. دوربین جلوی این گوشی هم با فیلمبرداری 1080p سازگار است.

تلفن هوشمند Enjoy 10e یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ ۱۰ واتی استفاده می‌کند. این گوشی قابلیت شارژ بیسیم معکوس نیز دارد. Enjoy 10e به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و از رابط کاربری EMUI 10 استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توانیم به پشتیبانی از دو سیم کارت، 4G LTE، بلوتوث ۵، جک هدفون و USB OTG اشاره کنیم. این دستگاه فاقد حسگر اثر انگشت است.

هوآوی Enjoy 10e در مدل ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۱۴۳ دلار و در مدل ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۱۷۱ دلار به بازار خواهد آمد. هوآوی این گوشی را در رنگ‌های مشکی شبانه، سفید مرواریدی و سبز زمردی عرضه خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)