خانهاخبار
اسکرین شات‌های نسخه بازسازی شده Resident Evil، شخصیت Nemesis را به تصویر کشید

اسکرین شات‌های نسخه بازسازی شده Resident Evil، شخصیت Nemesis را به تصویر کشید

نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 3 در حال طراحی است و امروز، اسکرین شات‌های آن در رسانه‌های خبری منتشر شد.
۱۳۹۸/۱۲/۵

کمپانی Capcom، سازنده بازی جنجال آفرین رزیدنت اویل در حال طراحی و توسعه نسخه بازسازی شده Resident Evil 3 است. امروز در رسانه‌های خبری، شاهد انتشار تصاویر اسکرین شات از این نسخه بودیم که شخصیت Nemesis به همراه کاراکتر اصلی بازی را به نمایش گذاشته است.

image

 

در این تصویر، چهره وحشتناک و رعب آور نمسیس را می‌بینیم که در فرهنگ لغت، از واژه Nemesis به عنوان کینه‌جو یا انتقام جو یاد شده است.

نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 3، داستان بازی را به کل تغییر خواهد داد. چنان چه در ماه دسامبر سال گذشته، مسئولان و سازندگان این بازی نیز تأیید کردند که بخشی از قسمت‌ها به صورت کامل عوض می‌شود. سبک اکشن بازی بسیار تقویت خواهد شد و طراحی جیل، کاراکتر اصلی بازی نیز تغییر پیدا می‌کند.

در نسخه باز طراحی شده Resident Evil 3، مانند ورژن‌های پیشین، Jill Valentine تلاش می‌کند تا از شهر Racoon و ویروس‌هایی که در آن شیوع پیدا کرده، نجات یافته و Nemesis، غول بی شاخ و دمی که در هر نسخه دیده می‌شود را شکست دهد.

image

 

ویروس T-virus که توسط کمپانی Umbrella Corporation طراحی و تولید شده، باعث شده تا اکثر مردم شهر به آن مبتلا شده و به حالت زامبی شکل درآیند. سردسته آنها با نام نمسیس، غول بزرگ و عظیم الجثه‌ای است که در برخی مراحل بازی، به سراغ‌تان آمده و به هر نحوی که شده، قصد دارد تا شما را از بین برده یا برای‌تان ایجاد مزاحمت کند. اسلحه‌هایی که او استفاده می‌کند، بسیار بزرگ و وحشتناک هستند. شما در نقش شخصیت جیل به عنوان کاراکتر اصلی بازی که عضو تیم S.T.A.R.S است، وظیفه دارید که با طراحی نقشه‌های مختلف، تمام زامبی‌های شهر را از بین برده یا از دست آنها فرار و در نهایت، با نمسیس روبرو شده و او را از بین ببرید.

Resident Evil 3 Remake در تاریخ سوم آوریل مصادف با پانزدهم فروردین ماه برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)