خانهاخبار
هوآوی Y7p از راه رسید

هوآوی Y7p از راه رسید

شرکت هوآوی از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. گوشی هوآوی Y7p از دوربین اصلی سه گانه و حفره درون نمایشگر بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

هوآوی گوشی هوشمند جدید خود، Y7p را در کشور تایلند معرفی کرد. این گوشی هوشمند دارای طراحی تمام صفحه بوده که البته درون نمایشگر آن، یک حفره به چشم می‌خورد. هوآوی برای این محصول خود دوربین اصلی سه گانه درنظر گرفته که از هوش مصنوعی بهره می‌برد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی است. انرژی این گوشی هوشمند را یک باتری با ظرفیت بالا تامین می‌کند. برای آشنایی بیشتر با گوشی هوآوی Y7p در ادامه همراه ما باشید.

هوآوی Y7p ابعادی برابر با 8.13 × 76.13 × 159.81 میلی‌متر دارد و وزن آن به 176 گرم می‌رسد. در جلوی آن یک صفحه نمایش 6.39 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس قرار گرفته که درون آن، یک حفره به چشم می‌خورد. بر اساس ادعای هوآوی، نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی هوشمند به 90.15 درصد می‌رسد. وظیفه تامین قدرت این اسمارت فون هوآوی بر عهده چیپست 8 هسته‌ای Kirin 710F است که آن را 4 گیگابایت رم همراهی می‌کند. هوآوی برای آن 64 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته که البته توسط کارت حافظه قابل افزایش است. این دستگاه به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.1 بهره می‌برد. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده که البته از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند.

image

روی پنل پشتی گوشی هوآوی Y7p شاهد خودنمایی دوربین اصلی سه گانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با دریچه دیافراگم f/2.4 و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.4 همراهی می‌شود. هوآوی برای این دوربین فلاش LED در نظر گرفته و همچنین آن را به Night Mode و همچنین بهینه‌سازی صحنه با استفاده از هوش مصنوعی مجهز کرده است. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند. از سایر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G LTE، وای فای، بلوتوث 5.0، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت microUSB اشاره کرد.

در حال حاضر هوآوی اطلاعاتی در رابطه با قیمت و همچنین تاریخ عرضه گوشی Y7p در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. کاربران در کشور تایلند قادر به سفارش این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی و مشکی خواهند بود. این احتمال وجود دارد که گوشی هوآوی Y7p در برخی بازارها با نام هوآوی P40 لایت ای به فروش برسد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)