خانهاخبار
اولین تیزر از سه سریال جدید مارول برای دیزنی پلاس منتشر شد

اولین تیزر از سه سریال جدید مارول برای دیزنی پلاس منتشر شد

مارول امروز تیزری کوتاه اما جذاب را از سه سریال جدید خود که برای شبکه دیزنی پلاس ساخته شده‌اند منتشر کرد. در این تیزر شاهد صحنه‌هایی از سه سریال Falcon and Winter Soldier و WandaVision و Loki هستیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۴

ساعاتی پیش مارول استودیو از رویداد ورزشی بزرگ Super Bowl استفاده کرد تا تبلیغ کوتاهی از سه سریال جدید خود را که برای سرویس استریم دیزنی پلاس تولید می‌شوند، به نمایش بگذارد. این سه سریال Falcon and Winter Soldier و Loki و WandaVision هستند.

در تیزر کوتاه این سریال‌ها محتوای خاصی وجود ندارد و اطلاعات چندانی ارائه نشده است، اما همین ۳۰ ثانیه کافی بود تا طرفداران دنیای مارول را در سراسر دنیا به وجد بیاورد. در سریال Falcon and Winter Soldier تصویر سم ویلسون موسوم به فالکون را می‌بینیم که سپر کاپیتان آمریکا را برمی‌دارد. این سریال دقیقا از نقطه پایان کار استیو راجرز ادامه می‌یابد. در ادامه بازگشت باکی را می‌بینیم و نگاه کوتاهی به زیمو، ضدقهرمان فیلم Captain America: Civil War، داریم.

از سریال WandaVision صحنه‌های کوتاهی از حضور واندا و ویژن در یک خانه دیده می‌شود. پیش‌تر در رویداد D23 دیزنی گفته شده بود که این سریال در سبک سیتکام سورئال ساخته می‌شود و نگاهی به رابطه این دو شخصیت دارد. سریال سوم هم Loki بود که کمترین حضور را داشت اما نشان داد که تام هیدلستون مجددا در این نقش ظاهر خواهد شد.

image

Falcon and Winter Soldier یکی از دو پروژه بزرگ دیزنی پلاس برای سال جاری میلادی است. این سرویس قبلا اعلام کرده بود که پخش سریال WandaVision را هم از سال ۲۰۲۱ به سال ۲۰۲۰ منتقل کرده است. این دو سریال ارتباطات نزدیکی با دنیای سینمایی مارول خواهند داشت.

در حال حاضر تمام سرگرمی‌های مارول از جمله سریال‌های شبکه دیزنی پلاس تحت نظر کوین فایگی، مغزمتفکر دنیای سینمایی مارول، قرار دارد. پیش‌تر، قبل از راه‌اندازی دیزنی پلاس، این مسئولیت به عهده جف لیوب قرار داشت که وضعیت محتواهای مارول را در شبکه‌های مختلف از جمله هولو و نتفلیکس دنبال می‌کرد. اما از سال گذشته این مسئولیت تغییر کرده است.

همان طور که گفتیم، Falcon and Winter Soldier و WandaVision در سال جاری میلادی به سرویس استریم دیزنی پلاس می‌آیند و در سال‌های پیش رو نیز باید منتظر پخش Moonknight, Ms. Marvel, She-Hulk, Hawkeye و Loki باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)