خانهاخبار
وان پلاس 8 پرو احتمالا با قابلیت شارژ بیسیم به بازار می‌آید

وان پلاس 8 پرو احتمالا با قابلیت شارژ بیسیم به بازار می‌آید

بر اساس مطلب تازه‌ای که توسط یک افشاگر توئیتری منتشر شده، به نظر می‌رسد که وان پلاس بالاخره تصمیم گرفته در وان پلاس 8 پرو از قابلیت شارژ بیسیم استفاده کند.
۱۳۹۸/۱۱/۴

شرکت‌های بزرگ چینی مثل هواوی، شیائومی و اوپو همگی در چند وقت اخیر از فناوری‌های شارژ سریع بیسیم خود رونمایی کرده‌اند. با این حال، وان پلاس هنوز به معرفی چنین قابلیتی در تلفن‌های هوشمند خود نپرداخته است. مدیرعامل این شرکت، پیت لاو، بعد از معرفی وان پلاس 7T در ماه سپتامبر مدعی شده بود که دلیل عدم استفاده از شارژ بیسیم این است که فناوری مذکور به اندازه شارژ سیمی Warp Charge سریع نیست. آن‌ها ظاهرا چند وقتی است که مشغول کار روی حل مشکل داغ شدن این فناوری هستند و حالا شایعات جدید نشان می‌دهد که شاید در سری وان پلاس ۸ بتوانیم شاهد چنین قابلیتی باشیم.

بر اساس مطلبی که توسط یکی از افشاگران توئیتری منتشر شده تصویر موبایلی را می‌بینیم که روی پد شارژ بیسیم قرار گرفته است. تصویری که همراه با این پست منتشر شده صرفا جنبه نمایشی دارد و ظاهر وان پلاس ۸ پرو را نشان می‌دهد. با این حساب به نظر می‌رسد که این شرکت بالاخره بعد از سال‌ها می‌خواهد فناوری شارژ بیسیم را به پرچمدار آتی خود اضافه کند.

وان پلاس ۸ پرو احتمالا نمایشگری ۶.۶۵ اینچی از نوع Fluid Display خواهد داشت که در بالای سمت چپ آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی قرار می‌گیرد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و رزولوشن +QHD دارد. پیش‌تر تصویری از بخش تنظیمات این گوشی منتشر شده بود که نشان می‌داد در وان پلاس ۸ پرو می‌توانید نرخ نوسازی را از بین ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز انتخاب کنید.

سری وان پلاس ۸ از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام استفاده می‌کند. دو عضو این سری احتمالا با حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آیند. همچنین انتظار داریم که در قاب عقب وان پلاس ۸ پرو شاهد دوربینی چهارگانه با چینش عمودی باشیم. این دوربین احتمالا یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتوی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF خواهد داشت. در بخش سلفی نیز لنزی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)