خانهاخبار
اپل مشغول کار روی حالت Pro Mode برای سیستم عامل مک

اپل مشغول کار روی حالت Pro Mode برای سیستم عامل مک

آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل macOS Catalina 10.15.3، اطلاعاتی مرموز را در اختیار رسانه‌های خبری گذاشت.
۱۳۹۸/۱۰/۲۵

آخرین نسخه آزمایشی سیستم عامل مک او اس کاتالینا 10.15.3 چندی پیش عرضه شد. امروز در رسانه‌های خبری، شاهد ارائه تصویری از کدهای این نسخه آزمایشی بودیم که به حالت Pro Mode در سیستم عامل مک اشاره دارد.

حالت Pro Mode که امکان فعال یا غیر فعال‌سازی آن در تنظیمات سیستم عامل وجود خواهد داشت، به کاربر این امکان را می‌دهد تا سرعت پردازش اطلاعات در اپلیکیشن‌ها را بالاتر برده و در مقابل، عمر مفید باتری به همان نسبت کاهش پیدا کرده و سرعت و صدای فن دستگاه نیز تا حد چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

image

همان طور که از کدهای نسخه آزمایشی سیستم عامل مک او اس کاتالینا 10.15.3 برمی‌آید، این امکان به کاربر داده می شود تا برخی محدودیت‌ها را نادیده گرفته و به این ترتیب، عمر مفید دستگاه خود را بالاتر ببرد. مانند حالت Do Not Disturb، این ویژگی با ورود به ثانیه‌های اولیه روز جدید به صورت خودکار غیر فعال می‌شود.

هنوز مشخص نیست که کدام یک از محصولات مبتنی بر سیستم عامل مک تحت تأثیر حالت Pro Mode قرار خواهند گرفت. اما برخی شواهد و قراین حاکی از آن است که این ویژگی تنها در مک بوک پرو 16 اینچی جدید به چشم خواهد خورد. اوایل امروز همچنین مدارکی دال بر رونمایی از یک مدل جدید از مک بوک 13 اینچی در دیتابیس وب‌سایت EEC دیده شد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)