خانهاخبار
CES 2020: گوشی کول پد Legacy 5G با قیمت کمتر از 400 دلار رونمایی شد

CES 2020: گوشی کول پد Legacy 5G با قیمت کمتر از 400 دلار رونمایی شد

شرکت کول پد از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. کول پد Legacy 5G به چیپست اسنپدراگون 765 و دوربین اصلی دوگانه مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۰/۱۸

کول پد در گذشته فروش مناسبی در بازار داشت؛ با این حال برندهای دیگر موفق به شکست آن در بازار شده‌اند. این شرکت همچنان به تولید گوشی‌های آنلاک ادامه می‌دهد و در ایالات متحده آمریکا نیز فروش قابل قبولی را تجربه می‌کند. این شرکت به تازگی از گوشی جدیدی در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرده است. کول پد Legacy 5G با قیمتی کمتر از 400 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش 6.53 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و برش قطره‌ای بهره می‌برد. این پنل IPS LCD از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند.

روی پنل پشتی شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با چیدمان عمودی به همراه فلاش LED و سنسور اثر انگشت هستیم. محل قرارگیری دوربین، سنسور اثر انگشت، فلاش LED و برند Coolpad دارای طراحی متفاوتی با سایر بخش‌های پنل پشتی است. می‌توان طراحی پنل پشتی این اسمارت فون را مشابه با گوشی‌های اوپو دانست. قدرت این محصول توسط چیپست جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 765 تامین می‌شود که آن را 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند. کاربران می‌توانند برای افزایش ظرفیت آن از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت استفاده کنند.

image

دوربین اصلی این محصول سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. کول پد برای این محصول خود دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. کول پد Legacy 5G از یک سیمکارت پشتیبانی کرده و فاقد تراشه NFC است. این گوشی هوشمند از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند. این محصول به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده و به صورت ماهانه بروزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

انرژی کول پد Legacy 5G توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می‌کند. کاربران برای شارژ این دستگاه باید از پورت USB-C قرار گرفته در بخش زیرین آن استفاده کنند. در بالای این گوشی هوشمند جک 3.5 میلی‌متری هدفون به چشم می‌خورد. کول پد قیمت دقیق این محصول خود را اعلام نکرده؛ با این حال آن را با قیمتی کمتر از 400 دلار از سه ماهه دوم سال جاری میلادی وارد بازار خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)