خانهاخبار
تصاویر و مشخصات اوپو A31 از طریق FCC افشا شد

تصاویر و مشخصات اوپو A31 از طریق FCC افشا شد

مرجع مجوزدهی FCC با ارائه مجوز به گوشی هوشمند اوپو A31 بخشی از مشخصات کلیدی این دستگاه و تصاویر آن را به اشتراک گذاشته که در ادامه آن‌ها را با هم می‌بینیم.
۱۳۹۸/۱۰/۱۲

طبق گزارش‌ها اوپو در حال کار روی موبایل خوش‌قیمتی به نام Oppo A31 است که با شماره مدل CPH2015 در دست تولید قرار دارد. این گوشی اوایل ماه دسامبر در پایگاه‌های اطلاعاتی سنگاپور و اندونزی مشاهده شد. اکنون FFC آمریکا هم به این گوشی مجوز داده که طی آن شماری از تصاویر Oppo A31 به همراه بخشی از مشخصات کلیدی این دستگاه افشا شده است.

تصاویری که از این گوشی در FCC ثبت شده نمونه‌های پیش‌تولید تلفن هوشمند اوپو را نشان می‌دهد که در بالای آن ناچ قطره‌ای دیده می‌شود. در بخش سمت چپ این گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و در سمت راست دکمه پاور قرار گرفته است. پایین بدنه جک ۳.۵ میلی متری هدفون، درگاه microUSB 2.0 و یک بلندگوی خارجی را می‌بینیم.

از روی شماتیکی که در اسناد FCC دیده می‌شود، اوپو A31 دوربینی سه‌گانه با چیدمان عمودی دارد که کنارش حسگر اثر انگشت فیزیکی هم قابل مشاهده است.

image

اوپو A31 دارای ابعاد ۱۶۴ در ۷۵ میلی متری است و از نمایشگری ۶.۵ اینچی استفاده می‌کند. این گوشی مجهز به پوسته ColorOS 6.1.2 است و از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که فناوری شارژ آن مشخص نیست. فعلا نمی‌دانیم که این گوشی در چه تاریخی روانه بازار خواهد شد، اما احتمالا یکی از اولین موبایل‌های اوپو در سال جدید میلادی است.

همان طور که در پاراگراف اول گفتیم، شماره مدل این دستگاه CPH2015 است که توسط مرجع مجوزدهی اندونزی هم تاییدیه گرفته، البته نام این گوشی در آن‌جا اوپو رینو S است. ولی این اتفاق احتمالا ناشی از خطا بوده، چرا که رینو S به احتمال زیاد موبایلی با مشخصات پرچمداران خواهد بود و علاوه بر اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۵ واتی استفاده خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)