خانهاخبار
هواوی P40 پرو زوم اپتیکال 10 برابری خواهد داشت

هواوی P40 پرو زوم اپتیکال 10 برابری خواهد داشت

بر اساس گزارش تحلیل‌گر معروف، مینگ-چی کو، هواوی در مدل P40 پرو از لنز پریسکوپی استفاده خواهد کرد که قابلیت زوم 10 برابری را برای این تلفن هوشمند به ارمغان می‌آورد.
۱۳۹۸/۱۰/۱

به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ از همان اول تدارک ویژه‌ای برای ما دیده است، چرا که هواوی می‌خواهد با P40 پرو رسما به نبرد با گلکسی اس ۱۱ سامسونگ برود. با توجه به انتشار رندرهای پرچمدار هواوی این دو گوشی ظاهرا از نظر طراحی شبیه هم هستند و حالا به گزارش تحلیل‌گر معروف، مینگ-چی کو که معمولا اخبار اپل را پوشش می دهد، این پرچمدار مثل پرچمدار سامسونگ از قابلیت زوم قدرتمندی برخوردار خواهد بود.

علی‌رغم گلکسی اس ۱۱ سامسونگ که احتمالا زوم اپتیکال ۵ برابری خواهد داشت، P40 پرو به زوم اپتیکال ۱۰ برابری مجهز می‌شود. این امکان ظاهرا از طریق منشور و دو آیینه داخل دوربین فراهم شده است. هواوی پارسال در P30 پرو برای دستیابی به زوم ۵ برابری صرفا از منشور استفاده کرده بود. حالا این روش جدید در ترکیب با میدان دید وسیع‌تر به زوم ۱۰ برابری منجر شده است. گفته می‌شود که دیافراگم دوربین در این حالت f/4.0 خواهد بود.

در آن سو، مدل عادی P40 از لنز تله‌فوتوی پریسکوپ استفاده می‌کند و از این طریق صرفا می‌تواند زوم ۵ برابری فراهم کند. این توانایی با توانایی زوم گلکسی اس ۱۱ برابر است، اما رزولوشن دوربین سامسونگ احتمالا بالاتر از دوربین هواوی خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۸/۱۰/۱
ایول خعیلی خوبه
ولی ما ک نمیتونیم بخریمش
خخخخ