خانهاخبار
درآمد بازی Candy Crush به بیش از 2 میلیارد دلار رسید

درآمد بازی Candy Crush به بیش از 2 میلیارد دلار رسید

شرکت تحقیقاتی Sensor Tower می‌گوید درآمد استودیوی بازی‌سازی کینگ از بازی Candy Crush به بیش از 2 میلیارد رسیده و بخش عمده این درآمدها از کاربران آمریکا به دست آمده است.
۱۳۹۸/۹/۱۰

بر اساس گزارش جدید شرکت تحقیقاتی Sensor Tower، بازی محبوب Candy Crush Soda Saga موفق به کسب درآمدی ۲ میلیارد دلاری شده است. از زمانی که بازی کندی کراش در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، این بازی تاکنون ۴۱۰ میلیون بار در فروشگاه اپ استور و گوگل پلی دانلود شده است.

مطابق اطلاعات اعلام‌شده توسط Sensor Tower، نیمی از درآمد این بازی به آمریکا برمی‌گردد، اما کندی کراش در هند نیز محبوبیت زیادی دارد. این دو کشور بیشترین آمار دانلود کندی کراش را برای خود ثبت کرده‌اند و با ۶۸ و ۵۰ میلیون بار دانلود از مجموع دانلودها به ترتیب ۱۷ و ۱۲ درصد از سهم دانلودهای این بازی را به خود اختصاص داده‌اند.

سنسور تاور می‌گوید بازی پرطرفدار شرکت کینگ به‌ویژه در آمریکا هواداران زیادی دارد، به صورتی که ۵۵ درصد از درآمدهای این بازی معادل ۱.۱ میلیارد دلار از این رقم از کاربران همین کشور حاصل شده است. در مقایسه می‌توانیم به بریتانیا اشاره کنیم که با ایجاد درآمد ۱۳۵ میلیون دلاری در رده دوم قرار گرفته است.

شرکت کینگ در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ بیش از ۴۵۰ میلیون دلار درآمد داشته که ۸۵ میلیون دلار آن صرفا متعلق به Candy Crush Soda Saga بوده است. چهار عنوان مختلف مجموعه کندی کراش در مجموع ۸۵ درصد از کل درآمد این استودیو را تشکیل داده‌اند که معادل ۲۵۸ میلیون دلار برآورد می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)