خانهاخبار
رندرهای جدید ردمی K30 از دوربین چهارگانه عمودی خبر می‌دهند

رندرهای جدید ردمی K30 از دوربین چهارگانه عمودی خبر می‌دهند

بر اساس جدیدترین رندرهای منتشرشده در شبکه اجتماعی ویبو، به نظر می‌رسد که دوربین عقب ردمی K30 دارای چهار لنز باشد که با چینش عمودی در مرکز قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۹/۹

چند روز پیش تایید شد که ردمی K30 5G در تاریخ ۱۹ آذر در چین معرفی می‌شود. با توجه به پوستر تبلیغاتی این گوشی می‌دانستیم که K30 5G دوربین سلفی دوگانه با طراحی حفره‌ای دارد و دوربین عقب گوشی هم به شکل عمودی تعبیه شده است. حالا امروز چند رندر غیررسمی از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی ویبو لو رفته است. این رندرها مطابق انتظار دوربین سلفی دوگانه و ماژولی با چینش عمودی را در مرکز قاب پشتی دستگاه نشان می‌دهند.

با توجه به کیفیت پایین رندر منتشره نمی‌توانیم حدس دقیقی درباره دوربین عقب این گوشی داشته باشیم، اما به نظر می‌رسد که با ماژولی چهارگانه به شکل بیضی در مرکز قاب پشتی طرف هستیم.

image

ردمی K30 اولین موبایل 5G برند ردمی خواهد بود که از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل نسل پنجم پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، به گفته مدیرکل ردمی، این دستگاه نخستین تلفن هوشمند دارای سنسور رزولوشن بالای دنیاست. پیش‌بینی می‌شود که ردمی K30 با پردازنده‌ای از سری اسنپدراگون ۷۰۰ وارد بازار شود. همچنین با توجه به دوربین قدرتمند این گوشی انتظار داریم که یک باتری بزرگ با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع در این دستگاه تعبیه شود.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره محصول مذکور در دسترس نیست و به رندرهای امروز هم نباید به طور کامل اطمینان کنیم. با این حال احتمالا در روزهای آتی می‌توانیم اخبار و اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند به دست بیاوریم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

صلح طلب

۱۳۹۸/۹/۱۰
فکر نمی کنین عکس خیلی بد و نامفهومی رو استفاده کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟