خانهاخبار
شیائومی Mi 10 یا Mi MIX 4 از 3C مجوز دریافت کرد

شیائومی Mi 10 یا Mi MIX 4 از 3C مجوز دریافت کرد

اخیرا موبایلی با مشخصات پرچمدار در مرجع 3C مجوز دریافت کرده که می‌تواند Mi 10 یا Mi MIX 4 باشد. این دستگاه شارژر قدرتمندی دارد که احتمالا از وجود بزرگ‌ترین باتری بازار در این تلفن هوشمند خبر می‌دهد.
۱۳۹۸/۹/۶

شیائومی سال آینده قرار است چندین تلفن هوشمند جدید با پشتیبانی از فناوری 5G معرفی کند. به گفته مدیرعامل این شرکت، لی جون، آن‌ها در سال آینده ۱۰ موبایل 5G عرضه خواهند کرد. حالا امروز مجوز دو گوشی جدید در مرجع 3C چین مشاهده شده است. یکی از این گوشی‌ها با شماره مدل M2001J1E و M2001J1C دارای شارژری با شماره مدل MDY-11-EB است که با سرعت ۶۶ وات کار می‌کند. این گوشی احتمالا می میکس ۴ یا می ۱۰ خواهد بود، اما تردیدهای در این باره وجود دارد.

گوشی دوم شماره مدل M2001J2E و M2001J2C دارد که دارای شارژری با شماره مدل MDY-11-EF است و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. با این حساب، گوشی اول باید محصولی پرچمدار باشد که بزرگترین باتری بازار را در خود جای داده است.

بر اساس سوابق شیائومی، این شرکت سری محصولات دیجیتالی خود را در نیمه اول سال به‌روز می‌کند. این محصولات احتمالا شامل سری می ۱۰ باشد، اما با توجه به این که سری میکس در نیمه دوم امسال دستگاه جدیدی دریافت نکرده، این احتمال مطرح است که دستگاه مذکور می میکس ۴ باشد. به هر صورت فعلا باید صبر کنیم و منتظر اطلاعات بیشتر در این زمینه بمانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)