خانهاخبار
رندرهای جدید آنر V30 با دوربین سلفی دوگانه منتشر شد

رندرهای جدید آنر V30 با دوربین سلفی دوگانه منتشر شد

وبسایت 91Mobiles اخیرا رندرهای جدیدی از پرچمدار بعدی آنر موسوم به Honor V30 را منتشر کرده که در آن دوربین سلفی دوگانه با طراحی حفره‌ای را می‌بینیم.
۱۳۹۸/۸/۲۹

آنر قرار است به‌زودی از پرچمدار جدید خود رونمایی کند. این شرکت Honor V20 یا View 20 را به عنوان اولین تلفن برند خود معرفی کرد که از طراحی حفره‌ای برای دوربین سلفی استفاده می‌کرد. حالا نوبت به وارث این دستگاه رسیده است.

پیش‌تر تصاویری از کیس محافظ آنر V30 منتشر شده بود و حالا امروز وبسایت 91Mobiles رندرهای ظاهرا رسمی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است. در این تصاویر آنر V30 را با دوربین سلفی دوگانه حفره‌ای مشاهده می‌کنیم که درون پنل LCD دستگاه قرار گرفته است. همان طور که می‌بینید، در این تصاویر اثری از جک ۳.۵ میلی متری هدفون دیده نمی‌شود که برای دستگاهی از سوی برند آنر کمی عجیب است.

در قاب پشتی این گوشی دوربینی سه‌گانه قرار گرفته که ظاهرا کمی از بدنه بیرون زده و شامل لنز اصلی ۶۰ مگاپیکسلی است. با توجه به این تصاویر، دیگر اثری از حسگر اثر انگشت فیزیکی روی این قاب دیده نمی‌شود و احتمالا با حسگری در زیر دکمه پاور تعویض شده است. گفته می‌شود که این دستگاه در بازار چین از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد. انتظار داریم که Kirin 990 موتور محرک پرچمدار جدید آنر باشد.

آنر گوشی V30 را رسما در تاریخ ۵ آذر در چین معرفی خواهد کرد. تاریخ عرضه این دستگاه در بازارهای غربی هنوز مشخص نیست، اما ممکن است برای اشاره به این گوشی در بازارهای غیرچینی از نام Vera 30 استفاده شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رشو

۱۳۹۸/۸/۲۹
کلی سرمایه از دست دادیم ...
وجدان داشته باشید ، وصل کنید این نت رو