خانهاخبار
اولین تصاویر زنده و مطبوعاتی از گوشی تاشوی موتورولا RAZR 2019 لو رفت

اولین تصاویر زنده و مطبوعاتی از گوشی تاشوی موتورولا RAZR 2019 لو رفت

شرکت موتورولا در تدارک معرفی گوشی تاشویی در تاریخ 22 آبان است و حالا حدود دو هفته مانده به این مراسم اولین تصاویر زنده و مطبوعاتی از RAZR 2019 لو رفته است.
۱۳۹۸/۸/۱۲

این روزها خبر معرفی تلفن‌های جدید موتورولا جذابیت خاصی برای طرفداران دنیای موبایل ندارد، اما گوشی بعدی این شرکت با نام RAZR قرار است دستگاه منعطفی باشد که یکی از موردانتظارترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ است. حالا به فاصله تقریبی دو هفته تا معرفی رسمی این گوشی، اولین تصاویر رسمی از این دستگاه به سطح اینترنت راه یافته است.

با نگاه مختصری به این تصاویر در می‌یابیم که این گوشی عملا از روی RAZR V3 کپی شده که حدود پانزده سال قبل در سال ۲۰۰۴ به بازار آمد. با این حال اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، می‌توانیم تغییرات مهم این نسخه را ببینیم. برای مثال برآمدگی پایین نمایشگر حالا کمی کوچک‌تر شده و میزبان حسگر اثر انگشت است.

گوشی RAZR 2019 نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع OLED دارد که به شکل صدف تا می‌شود. همان طور که انتظار می‌رفت، این نمایشگر حالا تقریبا تمام بدنه جلویی دستگاه را تشکیل می‌دهد و بالای آن ناچی تعبیه شده که میزبان دوربین سلفی، بلندگوی گوشی و احتمالا چند سنسور دیگر است. با این حال نباید انتظار حضور سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی، مشابه آن‌چه در پیکسل ۴ و یا آیفون ۱۱ وجود دارد، را داشته باشیم.

image

در بخش بیرونی این دستگاه نمایشگر ثانویه‌ای با اندازه ۲.۷ اینچ قرار گرفته که اطلاعاتی مثل زمان، تاریخ، وضعیت آب و هوا و نوتیفیکیشن‌ها را نشان می‌دهد. شرکت موتورولا امسال در بسیاری از محصولات خود از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده و احتمالا در RAZR نیز از همین سنسور کمک خواهد گرفت.

اگرچه مشخصات این دستگاه هنوز رسما منتشر نشده، اما گزارشات اولیه نشان می‌دهد که موبایل تاشوی موتورولا از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند. این چیپست در اواسط سال ۲۰۱۸ معرفی شد و وارث آن اسنپدراگون ۷۳۰ بود. از این چیپست در دستگاه‌هایی نظیر نوکیا ۸.۱، شیائومی می ۹ لایت و HTC U19e استفاده شده است.

گوشی RAZR 2019 در کنار این پردازنده، ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد. البته احتمالا مدلی با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی نیز در دست تولید قرار دارد. موتورولا همچنین در این موبایل از یک باتری ۲۷۳۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که احتمالا به فناوری شارژ سریع مجهز می‌شود.

موتورولا پیش‌تر دعوت‌نامه رسمی مراسم ۲۲ آبان خود را برای رسانه‌ها ارسال کرده است. این شرکت وعده معرفی محصولی مورد انتظار و بازآفرینی‌شده را می‌دهد. انتظار می‌رود که این دستگاه تا پیش از کریسمس وارد بازار شود، ولی عرضه آن محدود و صرفا در برخی کشورها خواهد بود. گفته می‌شود که قیمت این دستگاه در محدود ۱۵۰۰ دلار در نظر گرفته می‌شود که همچنان نسبت به گلکسی فولد با قیمت ۱۹۸۰ دلار بسیار ارزان‌تر است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)