خانهاخبار
شیائومی ساعت هوشمند جدیدی شبیه اپل واچ را معرفی می‌کند

شیائومی ساعت هوشمند جدیدی شبیه اپل واچ را معرفی می‌کند

مدیرعامل شیائومی تصویری از ساعت هوشمند جدید این شرکت موسوم به Mi Watch را در وبسایت ویبو به اشتراک گذاشته که خیلی شبیه اپل واچ است. این دستگاه احتمالا در تاریخ 14 آبان معرفی خواهد شد.
۱۳۹۸/۸/۸

شیائومی هفته پیش اعلام کرد که ۱۴ آبان مراسمی برگزار خواهد کرد تا در آن از محصولات جدید خود رونمایی کند. حالا تایید شده که در این مراسم قرار است با ساعت هوشمندی روبرو شویم که احتمالا Mi Watch نام خواهد داشت.

image

مدیرعامل شیائومی، لی جون، و برند Mijia طراحی دستگاه مذکور را در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته‌اند و این طراحی شباهت بسیار زیادی به اپل واچ دارد. همان طور که در تصویر بالا می‌بینید شکل، ابعاد و دکمه سمت راست دستگاه بسیار شبیه اپل واچ است. علاوه بر این، در همان سمت راست میکروفون و دکمه دیگری هم دیده می‌شود که شباهت بی‌بدیلی به اپل واچ سری ۵ دارد. با این حال، در تصاویر زیر پیداست که ساعت هوشمند هوآوی به شکل جعبه است در صورتی که اپل واچ لبه‌های خمیده‌تری دارد.

image

این نخستین باری نیست که شیائومی محصولاتی را معرفی می‌کند که شباهت بالایی به محصولات اپل دارند. آن‌ها چند ماه پیش از قابلیتی به نام Mimoji رونمایی کردند که کپی Memoji اپل بود و حتی از تبلیغ اپل برای بازاریابی آن استفاده نمودند.

image

گفته می‌شود که Mi Watch شیائومی از سیستم عامل Wear OS گوگل استفاده می‌کند. بر اساس شایعات احتمال داده می‌شود که این دستگاه Snapdragon Wear 3100، موتور هپتیک، بلندگو، eSIM، جی‌پی‌اس و NFC داشته باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این کپی‌برداری از اپل واچ به نفع شیائومی خواهد بود یا به ضرر آن؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی ذاکری

۱۳۹۸/۸/۲۹
ب قوله دوستمون محمد کریمی از اینکه شیامی راه درستی رو در بر گرفته واقعا خوشحالم
و اینکه دوستان یکم اینکه بیاید بگید کپیو فلانو بهمان دارید خودتونو گول میزنید.الان کافیه یه برند نامعتبر حتی یه گوشی بزنه ک یه دستاورد جدیدی داشته باشه ب هفته نمیکشه همین سامسونگ.شیامی.اپل.هواوی کپی میزنن منتهی قوی ترش رو.پس زنده باد (شاومی)

محمدهاشم کریمی

۱۳۹۸/۸/۹
خب یقینا با این کپی برداری حال خیلیا که مجذوب ساعت های اپل بودن و بنا به هر دلیلی اعم از گرونی و یا ناساگازی با گوشی اندرویدیشون نمیتونستن بخرن خوب میشه... بنده به شخصه این واقعه رو دوست دارم و تبریک میگم به شیائومی بخاطر انتخاب مسیر درستش