خانهاخبار
نسخه جدید هاب هوشمند Nest Wifi توسط گوگل معرفی شد

نسخه جدید هاب هوشمند Nest Wifi توسط گوگل معرفی شد

یکی از محصولات جدید گوگل که در مراسم Made by Google معرفی شد Nest Wifi نام دارد. این دستگاه هاب هوشمندی است که پوشش شبکه و سرعت شما را افزایش می‌دهد.
۱۳۹۸/۷/۲۴

گوگل امروز از یک محصول هوشمند خانگی جدید به نام Nest WiFi رونمایی کرد که با سرعت بهبودیافته، پوشش بیشتر و پشتیبانی داخلی از گوگل اسیستنت قرار است کمک حال کاربران باشد. نست وای فای از دو دستگاه مجزا تشکیل شده است: روتری که مستقیما به مودم شما وصل شده و دستگاهی به نام پوینت که پوشش شبکه را افزایش می‌دهد.

گوگل می‌گوید نست وای فای می‌تواند سرعت شما را تا دو برابر افزایش داده و پوشش آن را در مقایسه با نسل قبلی حداکثر ۲۵ درصد بیشتر کند. نست وای فای پوینت بلندگویی دارد که مجهز به گوگل اسیستنت است، بنابراین می‌توانید از این دستگاه مثل نست مینی استفاده کنید.

image

جذاب‌ترین بخش دستگاه Nest Wifi ظاهر آن است که فوق‌العاده زیبا و دلنشین طراحی شده. این محصول سه رنگ برفی، شنی و مه‌ای دارد. این دستگاه می‌تواند هاب خانگی شما باشد تا سایر دستگاه‌های هوشمند خود را به آن وصل کنید.

نست وای فای از ۴ نوامبر وارد بازار می‌شود. قیمت مدلی که در آن یک روتر و یک پوینت وجود دارد ۲۶۹ دلار و قیمت مدلی که دارای یک روتر و دو پوینت است ۳۴۹ دلار در نظر گرفته شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)