خانهاخبار
گوگل از پیکسل بوک گو رونمایی کرد؛ کروم‌بوکی با قیمت پایه 649 دلار

گوگل از پیکسل بوک گو رونمایی کرد؛ کروم‌بوکی با قیمت پایه 649 دلار

پیکسل بوک گو جدیدترین عضو خانواده پیکسل بوک است که در مدل‌ها و با مشخصات سخت‌افزاری گوناگونی به بازار می‌آید. قیمت پایه این دستگاه 649 دلار است و بسته به سخت‌افزار آن تا 799 دلار می‌رسد.
۱۳۹۸/۷/۲۳

گوگل امشب از محصول تازه‌ای به نام Pixelbook Go رونمایی کرد که دسترسی به سیستم عامل Chrome OS را به شکلی ساده‌تر و برای طیف گسترده‌تری از کاربران میسر می‌کند. اولین چیزی که باید درباره پیکسل‌بوک گو بدانید این است که این محصول برخلاف پیکسل‌بوک قبلی و پیکسل اسلیت تبلت نیست. پیکسل‌بوک گو لپتاپی از دسته کروم‌بوک‌هاست که گوگل آن را به محصولی ایده‌آل برای گروه خاصی از کاربران تبدیل کرده است.

طراحی زیبای پیکسل‌بوک گو از قسمت بیرونی این دستگاه شروع می‌شود که بافتی اختصاصی و مواج دارد تا به راحتی بتوانید آن را در دست بگیرید. اما وقتی در لپتاپ را باز می‌کنید در همان نگاه اول با دو بلندگوی بزرگ در طرفین کیبورد مواجه می‌شوید.

image

پیکسل‌بوک گو مثل اکثر کروم‌بوک‌ها دوربین جلو دارد که گوگل به آن لقب Duo Cam را داده است. این نام اشاره‌ای به سنسور ۲ مگاپیکسلی دوربین این دستگاه است که می‌تواند با کیفیت 1080p و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری داشته باشد.

پیکسل‌بوک جدید گوگل در بخش سخت‌افزار با پردازنده‌های مختلف از Core m3 گرفته تا Core i7 به بازار می‌آید. این دستگاه در یک مدل ویژه می‌تواند ۱۶ گیگ رم و پردازنده Core i5 داشته باشد تا به گزینه‌ای مناسب در رده لپتاپ‌های میان‌رده تبدیل شود. مشخصات این محصول عبارت است از:

  • پردازنده: اینتل Core m3 / i5 / i7
  • رم: ۸ / ۱۶ گیگ
  • حافظه داخلی: ۶۴ / ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگ
  • سیستم صوتی: بلندگوی دوگانه + دو میکروفون برای حذف نویز
  • ابعاد: ۱۲.۲ در ۸.۱ در ۰.۵
image

پیکسل‌بوک گو ویژگی اضافه خاصی دارد که در حال حاضر فقط روی یک کروم‌بوک دیگر دیده می‌شود: نمایشگر ۱۳.۳ اینچی 4K Ultra HD موسوم به صفحه نمایش مولکولی. اگرچه وجود نمایشگری با کیفیت 4K روی کروم‌بوک‌ها کمی عجیب به نظر می‌رسد، ولی با توجه به این که سرویس استیدیا به زودی عرضه می‌شود، طرفداران گیمینگ ابری می‌توانند نگاه ویژه‌ای به این دستگاه داشته باشند. نسبت تصویر پیکسل‌بوک گو ۱۶:۹ است در حالی که محصولات قبلی این شرکت از نسبت تصویر ۳:۲ استفاده می‌کردند.

قیمت پیکسل‌بوک گو از ۶۴۹ دلار شروع شده و تا ۷۹۹ دلار افزایش پیدا می‌کند. این دستگاه از همین حالا برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته و اگرچه فعلا فقط رنگ سیاه آن موجود است، اما احتمالا به‌زودی رنگ صورتی آن هم وارد بازار می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)