خانهاخبار
بهترین هدست‌های توگوشی بیسیم 2019

بهترین هدست‌های توگوشی بیسیم 2019

سال 2019 شاهد معرفی هدست‌های بیسیم زیادی بود که هر کدام با قیمت‌ها، ویژگی‌ها و طراحی‌های منحصر به فرد خود کاربران خاصی را هدف قرار داده‌اند. در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین ایربادهای بیسیم امسال را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۸/۷/۲۴

با توجه به گسترش هدست‌های بیسیم در بازار، بسیاری از کاربران در پی خرید محصولی از این دسته لوازم جانبی هستند تا خودشان را از شر سیم‌های دست‌وپاگیر خلاص کنند. در سال‌های اخیر شرکت‌های کوچک و بزرگ زیادی وارد این حوزه شده و محصولات خود را با قیمت‌های متنوع و با تمرکز بر کارکردهای گوناگون روانه بازار کرده‌اند. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به بهترین هدست‌های توگوشی بیسیم سال ۲۰۱۹ در دسته‌بندی‌های مختلف بیندازیم.

بهترین هدست بیسیم بدون نویز: Sony WF-1000XM3

image

چرا باید این هدست را بخرید: سونی با طراحی ایرباد بیسیمی که قابلیت حذف نویز را به بهترین شکل پیاده‌سازی کرده، دستگاهی ایده‌آل برای عاشقان موسیقی به وجود آورده که احتمالا نظیر آن را در بازار پیدا نخواهید کرد.

این هدست برای چه افرادی ساخته شده: کسانی که صدا، عمر باتری و قابلیت‌های شخصی‌سازی خوبی از هدست خود می‌خواهند. البته همان طور که از عنوان این بخش پیداست، این دستگاه بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال هدست بیسیم بدون نویز هستند.

چرا این هدست را انتخاب کردیم؟ از میان تمام هدست‌های بیسیم موجود در بازار فقط یک ایرباد بیسیم است که قابلیت حذف نویز فعال دارد. این هدست نسخه بیسیم Sony WH-1000xM3 است که در بسیاری از فهرست‌های برترین‌ها رتبه نخست بهترین هدست بدون نویز را از آن خود کرده. Sony WF-1000XM3 صدای بی‌نظیر خود را با کمک سیستم پردازش صدای DSEE HX سونی فراهم می‌کند. اگر زیاد در محیط‌های پرسروصدا مثل وسایل حمل و نقل عمومی، خیابان یا هواپیما هستید، با این هدست می‌توانید صدای زمینه را به طور کامل حذف کنید. البته در صورت نیاز می‌توانید قابلیت حذف نویز را تغییر داده و با لمس طولانی مدت روی یکی از گوشی‌ها حالت شفافیت را فعال کنید تا صدای محیط پیرامون به شما برسد.

شش ساعت عمر باتری این دستگاه از اکثر گزینه‌های موجود در این فهرست بهتر است، اما اگر قابلیت حذف نویز را غیرفعال کنید این عدد تا هشت ساعت نیز می‌رسد. کیس شارژر Sony WF-1000XM3 می‌تواند سه بار این هدست را شارژ کند تا ۲۴ ساعت با قابلیت حذف نویز و ۳۲ ساعت بدون این قابلیت موسیقی گوش کنید.

تنها مشکل بزرگی که در این محصول دیده می‌شود عدم امکان تنظیم صدا بدون استفاده از موبایل است. به‌علاوه، سونی چیزی در خصوص میزان مقاومت این دستگاه در برابر تعرق نگفته ولی با توجه به دوام نسبی هدست‌های بیسیم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه نیز تا حد قابل قبولی در برابر عرق مقاوم باشد. هدست بیسیم Sony WF-1000XM3 به قیمت ۲۲۸ دلار فروخته می‌شود.

بهترین هدست بیسیم برای iOS: ایرپادز اپل

image

چرا باید این هدست را بخرید: ایرپادز اپل قابل اتکا، فوق‌العاده پرکاربرد و دارای صدایی آن‌چنان خوب است که باعث بشود به جای EarPods سیمی از آن‌ها استفاده کنید.

این هدست برای چه افرادی ساخته شده: عاشقان اپل و کسانی که می‌خواهند یکپارچگی کاملی بین هدست و سایر دستگاه‌های اپلی خود ایجاد کنند.

چرا این هدست را انتخاب کردیم؟ نظرات بسیار متفاوتی درباره ایرپادز اپل وجود دارد. خیلی‌ها عاشق این هدست بیسیم هستند و هیچ جایگزینی را برای آن نمی‌پذیرند ولی خیلی‌ها به خاطر نبود قابلیت حذف نویز و طراحی تک‌اندازه با ایرپادز ارتباط برقرار نمی‌کنند.

ایرپادز نسبت به بسیاری از محصولات موجود در بازار کیفیت صدای بهتری دارد، اما هنوز به سطح ایده‌آل نرسیده است. طرفداران اپل مطمئنا از وجود سیری، کنترل‌های لمسی و شتاب‌سنجی که خروج و ورودی گوشی‌ها به داخل گوش شما را تشخیص می‌دهند استقبال می‌کنند. سنسور شتاب‌سنج باعث می‌شود با برداشتن و گذاشتن گوشی‌ها آهنگ به طور خودکار قطع و پخش شود. ایرپادز می‌تواند ۵ ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند و تا ۳۰ متر بدون وجود موانع سخت پوشش‌دهی داشته باشد.

این دستگاه همچنین کیس شارژری دارد که می‌تواند ۲۴ ساعت انرژی مورد نیاز ایرپادز را تامین کند. هدست بیسیم اپل در دریافت و برقراری تماس‌های تلفنی عملکرد درخشانی دارد و با توجه به این که گوشی‌های آن مستقل عمل می‌کند، می‌توانید یکی از آن‌ها را در کیس شارژر بگذارید و با دیگری حرف بزنید. قیمت ایرپادز ۱۴۹ دلار است.

بهترین هدست بیسیم برای اندروید: گلکسی بادز سامسونگ

image

چرا باید این هدست را بخرید: گلکسی بادز بی‌اندازه راحت است، عمر باتری درازی دارد و در برابر تعرق آسیب نمی‌بیند.

این هدست برای چه افرادی ساخته شده: کسانی که به دنبال دستگاهی خوش‌قیمت، راحت و با صدای باکیفیت هستند.

چرا این هدست را انتخاب کردیم؟ گلکسی بادز با طراحی جمع‌وجور، ارگونومیک و عمر باتری بالا بهترین و به‌صرفه‌ترین گزینه برای عموم کاربران اندرویدی به حساب می‌آید. این هدست برای هر مکان و هر فعالیتی مناسب است و از استاندارد IPX2 استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد حتی در روزهای بارانی و ورزش‌های پرتعرق نیز برای استفاده از گلکسی بادز مشکلی نداشته باشید. طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که حتی در استفاده‌های طولانی مدت هم احساس ناراحتی نخواهید کرد.

عمر باتری این هدست ۶ ساعت است و کیس شارژر آن از کیس‌های نسبتا کوچک بازار به حساب می‌آید، ولی همین کوچکی باعث شده، برخلاف کیس ایرپادز، فقط امکان یک شارژ کامل را داشته باشید، در نتیجه ممکن است تا انتهای روز نتوانید از هدست بیسیم خود استفاده کنید. خوشبختانه گلکسی بادز اپلیکیشنی دارد که به شما اجازه می‌دهد سطح حساس به کنترل‌های لمسی این دستگاه را شخصی‌سازی کنید. با این حال، احتمالا مهم‌ترین ویژگی گلکسی بادز قیمت ۱۲۰ دلاری آن است که از نمونه‌های مشابه اپل و جبرا کمتر در نظر گرفته شده است.

بهترین هدست بیسیم برای ورزش: JLab Epic Air Sport

image

چرا باید این هدست را بخرید: این دستگاه در برابر تعرق مقاوم است، عمر باتری بالایی دارد، صدای باکیفیتی تولید می‌کند و قیمت مناسبی دارد.

این هدست برای چه افرادی ساخته شده: دوندگان، دوچرخه‌سواران یا سایر افرادی که در هنگام ورزش موسیقی گوش می‌کنند.

چرا این هدست را انتخاب کردیم؟ ایرباد بیسیم JLab Epic Air Sport مقاومت بسیار خوبی در برابر آب و گردوغبار دارد. عمر باتری این دستگاه ۱۰ ساعت است و طراحی آن به شکلی در نظر گرفته شده که به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد. هدست بیسیم JLab سه الگوی آماده EQ دارد که بدون نیاز به اپلیکیشن می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، حالتی به نام Be Aware وجود دارد که با کمک آن می‌توانید در جریان صداهای محیط پیرامون خود قرار بگیرید. JLab Epic Air Sport از استاندارد ضدآب IP66 بهره می‌برد که صرفا نباید با آن شنا کنید، وگرنه حتی شن و ماسه هم نمی‌تواند به درون بخش‌های الکترونیکی این دستگاه راه پیدا کند.

عمر باتری ۱۰ ساعته این محصول بهترین عمر باتری در میان ایربادهای بیسیم بازار است که با کمک کیس شارژر می‌توانید آن را تا ۵ برابر افزایش دهید. JLab هفت سری مختلف در جعبه این محصول قرار داده تا هر کس متناسب با گوش خود بهترین ترکیب را انتخاب کند. هدست Epic Air Sport بلوتوث ۵ دارد تا راحت‌تر و سریع‌تر بتوانید به دستگاه‌های خود وصل شوید. قیمت این دستگاه ۱۴۹ دلار است و از این حیث نیز در رده هدست‌های بیسیم متعارف بازار قرار می‌گیرد.

بهترین هدست بیسیم از نظر کیفیت صدا: Sennheiser Momentum True Wireless

image

 چرا باید این هدست را بخرید: بهترین کیفیت صدای ممکن و قابلیت‌های مدرن همگی در این دستگاه کنار هم جمع شده‌اند.

این هدست برای چه افرادی ساخته شده: کسانی که به دنبال کیفیت بالای صدا هستند و هدستی می‌خواهند که سیم نداشته باشد.

چرا این هدست را انتخاب کردیم؟ سنهایزر کمی دیر به بازار هدست‌های بیسیم وارد شد، اما اگر در پی ایربادی با بهترین صدای ممکن باشید، مطمئنا این گزینه را از دست نخواهید داد. هدست Momentum True Wireless قابلیت‌های جذابی مثل حالت شفافیت دارد که صدای اطراف را به گوش شما می‌رساند. این دستگاه با استاندارد IPX4 در برابر پاشش آب مقاوم است و چنان صدای باکیفیت دارد که باعث می‌شود سایر محصولات بازار را از یاد ببرید.

این دستگاه کنترل‌های لمسی قابل تنظیم دارد که با کمک آن‌ها تقریبا می‌توانید هر کاری، از کم و زیاد کردن صدا گرفته تا فراخوانی دستیارهای صوتی، را انجام دهید. صدای بی‌نظیر Sennheiser Momentum True Wireless از ترکیب مهندسی صدا، انتقال شفاف اصوات، برخورداری از بلوتوث ۵ و aptX به دست آمده است. تنها مشکلی که در هدستی با این قیمت مشاهده می‌شود احتمالا عمر باتری ۴ ساعته آن باشد که به همراه کیس شارژر فقط می‌توانید یک بار این هدست را به طور کامل شارژ کنید. با این حال اگر به دنبال بالاترین کیفیت صدا باشید، راهی جز خرید Sennheiser Momentum True Wireless با قیمت ۲۶۹ دلار نخواهید داشت.

بهترین هدست بیسیم از نظر باس: Beats Powerbeats Pro

image

چرا باید این هدست را بخرید: عمر باتری بالا، مقاومت در برابر آب و باس قدرتمندی که برند بیتس را به خاطر آن می‌شناسیم.

این هدست برای چه افرادی ساخته شده: ورزشکاران حرفه‌ای یا سایر افرادی که به دنبال هدست بیسیمی با صدای خوب و مقاومت بالا در برابر سخت‌ترین ورزش‌ها هستند.

چرا این هدست را انتخاب کردیم؟ عمر باتری یکی از مهم‌ترین فاکتورها در بازار هدست‌های بیسیم است و پاوربیتس پرو در این زمینه شما را تا ۹ ساعت همراهی می‌کند. با کیس شارژر می‌توانید این محصول را دو بار دیگر شارژ کنید. از آن‌جایی که Beats Powerbeats Pro برای دوام بالا در هنگام انجام ورزش‌های مختلف طراحی شده، به راحتی داخل گوش شما قرار می‌گیرد و تکان نمی‌خورد. به لطف سنسورهای اپتیکال داخلی این هدست، وقتی گوشی‌ها را از داخل گوش خود خارج می‌کنید، موسیقی بلافاصله متوقف می‌شود تا به آسانی بتوانید با دیگران حرف بزنید.

هرچند این هدست شباهت‌های زیادی به ایرپادز اپل دارد، اما از نظر کیفیت صدا و باس متفاوت است. باس پاوربیس پرو بسیار خوب عمل می‌کند و از طراحی منحصر به فرد این دستگاه حداکثر استفاده را می‌برد. این دستگاه از نظر ارتباط با سایر دستگاه‌ها گاهی اوقات مشکلاتی دارد که حتی تراشه جدید H1 اپل نیز نتوانسته به آن کمک خاصی بکند. Beats Powerbeats Pro با قیمت ۲۵۰ دلار به فروش می‌رسد.

سوالات متداول

image

آیا هدست‌های بیسیم می‌توانند به کامپیوترهای شخصی وصل شوند؟

بله، تا زمانی که کامپیوتر شما بلوتوث داشته باشد. بعضی از کامپیوترها به طور پیش‌فرض بلوتوث دارند و برای بعضی باید به صورت جداگانه آداپتور بلوتوث بخرید.

آیا می‌توان از هدست‌های بیسیم برای PS4 و Xbox One استفاده کرد؟

برای ایکس باکس وان نه، اما این هدست‌ها معمولا می‌توانند به PS4 وصل شوند.

آیا هدست‌های بیسیم بهتر از هدست‌های سیمی هستند؟

معمولا از نظر کیفیت صدا نه، اما برای راحتی بهترین گزینه به حساب می‌آیند.

آیا هدست‌های بیسیم همیشه کیس شارژر دارند؟

همیشه نه، اما اکثر آن‌ها به طور پیش‌فرض کیس شارژ دارند. اگر هدست بیسیمی پیدا کردید که کیس شارژر نداشت، پیشنهاد می‌کنیم آن را نخرید.

آیا هدست‌های بیسیم برای ورزش کردن مناسب‌اند؟

بله، ورزش کردن با این هدست‌ها مشکلی ندارد، فقط باید حواستان باشد که هدست مربوطه در برابر آب و عرق مقاومت مناسبی داشته باشد. همچنین اگر به دنبال ورزش‌های پرتحرک هستید بهتر است به فکری هدستی باشید که طراحی خوبی برای قرار گرفتن در گوش داشته باشد.

آیا می‌توان در هواپیما از هدست‌های بیسیم استفاده کرد؟

بله. استفاده از اکثر دستگاه‌های بلوتوث، مادامی که حالت پرواز روشن باشد، مشکلی ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Unknown

۱۳۹۸/۷/۲۹
به پی اس فور هم وصل نمیشن

Mahdihosseini

۱۳۹۸/۷/۲۵
در این رابطه به نظرم باید بیشتر مطلب بزارید
ممنون ......

مصطفی

۱۳۹۸/۷/۲۴
به نظز من توی این لیست جای Jabra Elite 65t active خالیه.