خانهاخبار
قیمت کادیلاک CT4 اعلام شد

قیمت کادیلاک CT4 اعلام شد

قیمت کادیلاک CT4 مشخص شد. این خودرو با قیمت پایه 33,900 دلار سال آینده وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۷/۲۰

قیمت کادیلاک CT4 از سوی سازنده آن اعلام شد. فروش این خودروی آمریکایی از اوایل سال آینده میلادی آغاز می‌شود. قیمت نسخه‌های مختلف این خودرو در جدول زیر مشخص شده است:

لاکچریپریمیوم لاکچریاسپرتسری V
محور عقب: 33,990 دلارمحور عقب: 38,490 دلارمحور عقب: 39,590 دلارمحور عقب: 45,490 دلار
چهار چرخ محرک: 36,590 دلارچهار چرخ محرک: 41,690 دلارچهار چرخ محرک: 42,190 دلارچهار چرخ محرک: 46,590 دلار

تریم‌های لاکچری، پریمیوم لاکچری و اسپرت به صورت استاندارد به موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری مجهز شده‌اند. این موتور همراه با توربوشارژر قادر به تولید 237 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است. قدرت تولیدی موتور توسط یک گیربکس 8 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. خریداران می‌توانند تریم پریمیوم لاکچری کادیلاک CT4 را با موتور 4 سیلندر 2.7 لیتری توربوشارژ نیز سفارش دهند. این موتور قدرتی برابر با 309 اسب بخار و گشتاوری برابر با 472 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در این مدل شاهد استفاده از جعبه دنده خودکار 10 سرعته هستیم. سری V این خودروی آمریکایی به موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر مجهز شده که قدرتی برابر با 325 اسب بخار و گشتاوری برابر با 515 نیوتن متر تولید می‌کند.

image

تمام تریم‌های این خودرو به صورت استاندارد به ویژگی‌هایی مانند چراغ‌های LED، سیستم تهویه مطبوع دو کاناله و سیستم حذف صدای مزاحم برای سیستم استریو مجهز شده‌اند. در تریم پریمیوم لاکچری کادیلاک CT4 به سیستم‌های امنیتی مانند هشدار تصادف از جلو، ترمز جلو با قابلیت شناسایی عابر پیاده و سیستم پارک کمکی عقب دسترسی پیدا می‌کنید. سری V این خودرو به چهار خروجی اگزوز مجهز شده که ظاهر اسپرتی برای آن به همراه دارد.

کادیلاک علاوه بر اعلام قیمت خودروی CT4 به این موضوع اشاره کرده که سیستم سوپر کروز از اواخر سال آینده میلادی برای آن قابل سفارش خواهد بود. این شرکت در رابطه با قیمت این سیستم اطلاعاتی منتشر نکرده است. این سیستم در حقیقت قابلیت رانندگی نیمه خودران را به کادیلاک CT4 اضافه می‌کند تا راننده در جاده آرامش بیشتری داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۸/۷/۲۰
وقتی تحریم هستیم،وقتی تولیدات این برند آمریکایی وارد ایران نمیشه،وقتی مردم ایران توان خرید این خودرو رو ندارند،وقتی بنزین با کیفیتی برای استفاده در این خودرو وجود ندارد (euro 6)،این مطلب تنها تفاوت زندگی ما با دیگر کشورها را نشان میدهد.