خانهاخبار
تصویر منتسب به ماژول دوربین گلکسی اس 11 لو رفت

تصویر منتسب به ماژول دوربین گلکسی اس 11 لو رفت

به‌تازگی تصویری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده که مدعی است تصویر ماژول دوربین گلکسی اس 11 سامسونگ را نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۷/۱۶

با نزدیک شدن به پایان چرخه معرفی پرچمداران امسال، زمان آن رسیده که به فکر گوشی‌های نسل بعد باشیم. با توجه به اخبار و شایعاتی که از سری گلکسی اس ۱۱ شنیده می‌شود، این دستگاه دوربینی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه سنسور طیف‌سنج خواهد داشت. علاوه بر این، همان طور که گفتیم آخر بهمن ماه امسال باید منتظر معرفی آن باشیم.

البته همه ما می‌دانیم که فعلا باید با کمی تردید به این شایعات نگاه کرد، اما به‌تازگی تصویری در فضای اینترنت منتشر شده که احتمالا ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ را نشان می‌دهد. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

گزارشاتی که تاکنون از کره جنوبی به دست آمده، علاوه بر وجود دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از لنز تله‌فوتویی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری خبر می‌دهد که در عین حال باعث افزایش ضخامت دوربین نمی‌شود. عکس زنده‌ای که اخیرا منتشر شده، ماژول دوربینی را به تصویر می‌کشد که احتمالا مربوط به گلکسی اس ۱۱ است. صفحه ویبویی که این عکس را منتشر کرده از دسترس خارج شده، بنابراین فعلا اطلاعات بیشتری درباره مشخصات این دوربین در دست نداریم. ولی همین از دسترس خارج شدن صفحه مذکور می‌تواند گواهی بر صحت و اعتبار تصویر زیر باشد.

image

اگر به دوربین جلو و عقب گلکسی اس ۱۰ پلاس نگاه کنید، اصلی‌ترین تفاوت میان قطعات آن‌ها مربوط به کانکتور تصویربرداری این دوربین‌هاست؛ این کانکتور در دوربین جلو در سمت راست قرار گرفته، ولی در دوربین عقب آن را در پایین ماژول می‌بینیم. در نتیجه اگر قرار است ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ شبیه اس ۱۰ باشد، تصویر بالا احتمالا مربوط به دوربین عقب پرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود.

ولی اگر بنا به تغییر باشد، نمی‌توانیم حدس دقیقی در این زمینه داشته باشیم. کیفیت این تصویر چندان خوب نیست، در نتیجه امکان شمارش دقیق قطعات داخل ماژول نیز وجود ندارد. اما دو لنز موجود در این عکس می‌تواند بخشی از چهار لنز نهایی گلکسی اس ۱۱ باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)