خانهاخبار
تصاویر Moto Z4 Force با دوربین پاپ‌آپ و حسگر اثر انگشت مجهز به LED افشا شد

تصاویر Moto Z4 Force با دوربین پاپ‌آپ و حسگر اثر انگشت مجهز به LED افشا شد

علی‌رغم آن که گفته شده بود امسال نسخه دیگری از سری گوشی‌های Moto Z منتشر نخواهد شد، اما به‌تازگی تصاویر و مشخصات مربوط به دستگاهی تحت عنوان Moto Z4 Force منتشر شده است.
۱۳۹۸/۷/۱۵

چند روز پیش در خبری ضمن ارائه مشخصات و قیمت موتورولا وان ماکرو به شما گفتیم که این گوشی به زودی روانه بازار می‌شود. حالا در گزارش تازه‌ای اعلام شده که موتورولا احتمالا محصول دیگری در دسته تلفن‌های هوشمند رده بالا خواهد داشت. البته این گوشی با در نظر گرفتن وضعیت بازار کشورهای آمریکای لاتین ساخته شده است.

طبق اعلام منبع این گزارش، گوشی بعدی موتورولا Moto Z4 Force خواهد بود اما این ادعا به دلایل مختلف جای بحث دارد. چون پس از عرضه Moto Z4 استاندارد، کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر از اکانت رسمی موتورولا پرسیده بود که آیا نسخه Force این گوشی منتشر می‌شود یا نه، و این شرکت نیز در جواب گفته بود که امسال تلفن دیگری از سری Moto Z عرضه نخواهد شد.

image

به‌علاوه، با توجه به نسخه‌های قبلی تلفن‌های فورس موتورولا، هیچ‌کدام از این دستگاه‌ها از اندروید وان استفاده نمی‌کردند و بدنه شیشه‌ای نداشتند. افزون بر این، دستگاه فوق فاقد Moto Mod است که یکی از ویژگی‌های اصلی سری Moto Z به حساب می‌آید.

با این حال، چه ادعای مربوط به نام این دستگاه درست باشد چه نباشد، به‌زودی احتمالا اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر خواهد شد. در حال حاضر از آن‌جایی که به نظر می‌رسد نسخه‌ای از این موبایل در اختیار افشاگر مذکور بوده، بگذارید ادعای او را قبول کنیم و به سراغ مشخصات و طراحی دستگاه برویم.

اولین چیزی که توجه ما را در این تصاویر جلب می‌کند، حضور دوربین سلفی پاپ‌آپ در این گوشی است. این قابلیت که برای اولین بار در یکی از تلفن‌های هوشمند موتورولا دیده می‌شود، اجازه می‌دهد نسبت صفحه به بدنه افزایش قابل توجه‌ای پیدا کند.

image

به نظر می‌رسد که قاب پشتی Moto Z4 Force از شیشه ساخته شده و میزبان دوربینی با چینش عمودی، برند موتورولا، لوگوی اندروید وان و حسگری برای تشخیص اثر انگشت فیزیکی است که دور آن حلقه‌ای درخشان دیده می‌شود. این حلقه احتمالا در هنگام دریافت نوتیفیکیشن روشن می‌شود و ممکن است قابلیت تغییر رنگ هم داشته باشد.

دستگاه حاضر در این تصاویر شباهت بسیار زیادی به Vivo V15 Pro دارد که از سه‌ماهه نخست امسال معرفی شد؛ تنها تفاوت این دستگاه حسگر اثر انگشت فیزیکی و حلقه درخشان موجود در آن است.

image

بر اساس اعلام این منبع، Moto Z4 Force از مشخصات زیر بهره می‌برد:

  • چیپست: اسنپدراگون ۸۵۵، پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۴۰
  • رم و حافظه داخلی: ۸ + ۱۲۸ گیگابایت
  • دوربین عقب: ۴۸ + ۱۳ مگاپیکسل
  • باتری: ۳۲۳۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع ۲۷ واتی

همان طور که گفتیم فعلا باید منتظر بمانیم تا سایر منابع رسمی یا غیررسمی وجود این دستگاه را تایید کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)