خانهاخبار
گوشی کول پد Cool 5 رونمایی شد

گوشی کول پد Cool 5 رونمایی شد

گوشی کول پد Cool 5 به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه و برش نمایشگر قطره‌ای مجهز شده است.
۱۳۹۸/۷/۱۲

گوشی کول پد Cool 5 در کشور هندوستان در معرض دید عموم قرار گرفت. این دستگاه اقتصادی برای مبارزه با گوشی‌های ارزان‌قیمت ویوو U10، ردمی 8A و ریلمی 5 توسعه پیدا کرده است. در اوایل سال جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی کول پد Cool 3 در کشور هند بودیم. گوشی کول پد Cool 5 به چیپست 8 هسته‌ای، برش قطره‌ای نمایشگر، دوربین اصلی دوگانه، باتری با ظرفیت بالا و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی مجهز شده است. در جلوی این اسمارت فون شاهد قرارگیری صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس هستیم که دارای نسبت تصویر 19:9 و شیشه 2.5D است.

قدرت گوشی کول پد Cool 5 را چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می‌کند که توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه قادر به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت است. روی پنل پشتی این دستگاه کول پد شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه هستیم. سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در برش نمایشگر یک سنسور 16 مگاپیکسلی قرار گرفته که تصاویر سلفی کاربران را ثبت می‌کند. گوشی کول پد Cool 5 به یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که بر اساس اعلام سازنده، تا 18 ساعت کاربر را همراهی می‌کند.

image

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای، بلوتوث، وای فای، GPS، پورت microUSB و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. گوشی کول پد Cool 5 هم اکنون برای فروش در کشور هند عرضه شده است. قیمت پایه این دستگاه برابر با 113 دلار است. این شرکت قصد دارد میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود را نسبت به سال گذشته میلادی، تا 10 برابر افزایش دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد هادی

۱۳۹۸/۷/۱۳
سلام یعنی قیمت این گوشی حدود 1200 1300 هستش ؟ اگر اینقدر باشه عالیه