خانهاخبار
اوپو K5 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرد

اوپو K5 در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرد

گوشی اوپو K5 ماه آینده میلادی از راه می‌رسد. به تازگی این گوشی هوشمند در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.
۱۳۹۸/۷/۷

شرکت Oppo چند روز پیش به صورت رسمی اعلام کرد در تاریخ 10 اکتبر از گوشی اوپو K5 به همراه Reno Ace در کشور چین رونمایی می‌کند. این شرکت همچنین برخی از ویژگی‌های آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داد که برای مثال می‌توان به پردازنده و باتری مورد استفاده در آن اشاره کرد. نزدیک به دو هفته تا رونمایی رسمی این محصول زمان باقی مانده است؛ با این حال شاهد حضور آن با شماره مدل PCNM00 در بنچمارک گیک بنچ هستیم. این بنچمارک مشخصات اصلی اسمارت فون آینده اوپو را در اختیار ما قرار می‌دهد.

بر اساس بنچمارک Geekbench، قدرت گوشی اوپو K5 توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 730G تامین می‌شود. این پردازنده را 8 گیگابایت رم همراهی می‌کند که البته احتمال عرضه این محصول در نسخه‌های دیگر نیز وجود دارد. در زمینه نرم افزار شاهد استفاده از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای در آن هستیم. این اسمارت فون شرکت Oppo در بنچمارک گیک بنچ در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1506 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 5837 را به نام خود ثبت کرده است. بر اساس تیزر رسمی منتشر شده از سوی شرکت اوپو، این گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز، آبی و سفید وارد بازار می‌شود و دارای پنل پشتی شیشه‌ای سه بعدی است.

image

اوپو K5 از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز در این مجموعه حضور دارد. دوربین این دستگاه دارای قابلیت‌های متنوعی مانند عکس‌برداری به صورت سیاه و سفید و پرتره است. بر اساس تیزرهای منتشر شده، انرژی این گوشی هوشمند اوپو توسط یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع VOOC 4.0 است. این فناوری شارژ تا 40 درصد زمان شارژ را کمتر می‌کند و با توجه به این موضوع، شاهد شارژ 67 درصدی باتری اوپو K5 در مدت زمان 30 دقیقه خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)