خانهاخبار
مشخصات اوپو K5 لو رفت

مشخصات اوپو K5 لو رفت

مشخصات فنی گوشی اوپو K5 به اینترنت راه پیدا کرد. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست اسنپدراگون 730G تامین می‌کند.
۱۳۹۸/۶/۳۱

اوپو همزمان با رونمایی از فناوری شارژ سریع جدید خود، خبر از معرفی گوشی جایگزین اوپو K3 در آینده نزدیک داد. این دستگاه که اوپو K5 نام دارد، اولین گوشی هوشمند این شرکت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع VOOC 4.0 محسوب می‌شود. به تازگی مشخصات فنی این محصول فاش شده که نشان می‌دهد با یک اسمارت فون میان رده روبه‌رو هستیم. بر اساس اطلاعات جدید، اوپو K5 به نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل مجهز می‌شود. ابعاد این دستگاه برابر با 8.6 × 75.2 × 158.7 میلی‌متری بوده که کوچکتر از اوپو K3 محسوب می‌شود.

قدرت این اسمارت فون توسط چیپست اسنپدراگون 730G تامین می‌شود که آن را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. روی پنل پشتی اوپو K5 دوربین اصلی چهارگانه قرار می‌گیرد. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسورهای 8، 2 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. به نظر می‌رسد یکی از سنسورهای 2 مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو مورد استفاده قرار بگیرد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارای رزولوشن 32 مگاپیکسلی است.

image

اوپو K5 از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع 30 واتی VOOC 4.0 پشتیبانی می‌کند. کاربران برای شارژ این باتری باید از پورت USB Type-C استفاده کنند. این گوشی هوشمند به جک 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز شده است. در اطلاعات فاش شده اشاره‌ای به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی و یا نسخه سیستم عامل این دستگاه نشده است. مشخصات فنی این دستگاه شباهت زیادی به گوشی Realme X2 دارد. بر اساس اطلاعات لو رفته، این دستگاه Realme به نمایشگر امولد با برش قطره‌ای مجهز می‌شود و انتظار می‌رود دارای سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)