خانهاخبار
ویوو V17 پرو رسما معرفی شد

ویوو V17 پرو رسما معرفی شد

ویوو از یک محصول جدید رونمایی کرد. ویوو V17 پرو از دوربین سلفی پاپ آپ دوگانه بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۶/۳۰

ویوو یک گوشی هوشمند جدید با تمرکز روی دوربین سلفی را در معرض دید عموم قرار داد. ویوو V17 پرو در مقایسه با محصولات رقیب یک تفاوت بزرگ دارد و آن، دوربین سلفی پاپ آپ دوگانه است. تا به امروز شرکت‌های زیادی از دوربین سلفی پاپ آپ در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده‌اند؛ با این حال ویوو در این بخش از دستگاه دو سنسور به همراه فلاش LED را قرار داده است. این موضوع باعث شده ویوو V17 پرو تبدیل به اولین گوشی هوشمند با دوربین سلفی پاپ آپ دوگانه شود. یکی از این سنسورها 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 بوده و سنسور دوم، 8 مگاپیکسلی واید است. زاویه دید سنسور دوم به 105 درجه می‌رسد. استفاده از فلاش LED در این مکانیزم، خبر از ثبت تصاویر سلفی باکیفیت در شرایط نوری ضعیف می‌دهد.

ویوو برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند خود حالت مخصوص Super Night Mode را در نظر گرفته است که کیفیت تصاویر سلفی را در شرایط نوری ضعیف بهبود می‌دهد. قابلیت Shot Refocus باعث می‌شود کاربران افکت بوکه را کنترل کنند. یکی دیگر از حالت‌های در نظر گرفته شده برای دوربین جلو این اسمارت فون، Pose Master نام دارد. این ویژگی به کاربران نحوه ثبت تصاویر سلفی را پیشنهاد می‌کند. مکانیزم پاپ آپ این دوربین تا 40 کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند و در زمان سقوط به صورت خودکار جمع می‌شود. این ویژگی در اکثر گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ به چشم می‌خورد. لنز این دوربین‌ها توسط یاقوت کبود محافظت می‌شود.

گوشی ویوو V17 پرو دارای یک نمایشگر 6.44 اینچی با فناوری سوپر امولد و رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل است. به علت استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ، شاهد نسبت صفحه نمایش به بدنه 91.65 درصدی این اسمارت فون هستیم. قدرت این محصول ویوو توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 675 تامین می‌شود که آن را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. وظیفه تامین انرژی این گوشی هوشمند بر عهده یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. در صورتی که دوربین سلفی پاپ آپ دوگانه و نسبت نمایشگر به بدنه بالای 90 درصد شما را تحت تاثیر قرار نداده، دوربین اصلی آن را مورد بررسی قرار دهید.

image

گوشی جدید شرکت ویوو از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی سونی IMX582 بوده که دارای دریچه دیافراگم f/1.8 است. سنسور دوم، 8 مگاپیکسلی واید با دریچه دیافراگم f/2.2 و مجهز به هوش مصنوعی است. سنسور دیگر 13 مگاپیکسلی و به صورت تله فوتو در نظر گرفته شده است. این سنسور دارای دریچه دیافراگم f/2.5 و قابلیت بزرگنمایی 2 برابری اپتیکال است. در نهایت سنسور چهارم 2 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/25.4 بوده که برای تشخیص عمق کارایی دارد. قابلیت‌های زیادی شامل پرتره و Super Night Mode برای دوربین اصلی ویوو V17 پرو در نظر گرفته شده است.

ضخامت این اسمارت فون برابر با 9.8 میلی‌متر بوده و وزن آن به 201 گرم می‌رسد. این دستگاه از بلوتوث 5.0، وای فای با باند دوگانه، سیستم عامل اندروید 9 پای با پوسته Funtouch OS 9.1 و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ویوو در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود که قیمتی برابر با 426 دلار دارد. این محصول در رنگ‌های Midnight Ocean و Glacier Ice قابل سفارش است و از تاریخ 27 سپتامبر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)