خانهاخبار
سرویس اپل آرکید با قیمت 4.99 دلار 28 شهریور راه‌اندازی می‌شود

سرویس اپل آرکید با قیمت 4.99 دلار 28 شهریور راه‌اندازی می‌شود

سرویس اشتراک بازی اپل آرکید رسما از تاریخ 28 شهریور به قیمت ماهانه 4.99 دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این سرویس مدعی است بیشترین بازی‌ها را نسبت به سرویس‌های مشابه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۱۳۹۸/۶/۱۹

اپل امشب به طور رسمی از عرضه سرویس اشتراک بازی‌های ویدیویی خود موسوم به اپل آرکید خبر داد. بازی‌های این سرویس که بر روی اپل تی‌وی، آیفون، آیپد و مک قابل اجرا هستند، به شکل انحصاری از طریق سرویس اپل آرکید عرضه می‌شوند و در اپ استور قرار نمی‌گیرند. البته برای دسترسی به این بازی‌ها باید به زبانه ویژه‌ای که برای آرکید در اپ استور طراحی شده مراجعه کنید.

این شرکت هر ماه بازی‌های جدیدی را به اپل آرکید اضافه می‌کند و مدعی است که بازی‌های این سرویس از هر سرویس مشابه‌ای بیشتر خواهد بود. اپل در مراسم امشب از دموی چند بازی انحصاری آرکید از جمله Frogger ساخته کونامی رونمایی کرد.

سرویس اپل آرکید از ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) به طور رسمی عرضه می‌شود و حق اشتراک آن ماهانه ۴.۹۹ دلار خواهد بود. شما می‌توانید شش نفر از اعضای خانواده خود را در یک اکانت از این سرویس عضو کنید، و در ابتدا از یک ماه اکانت آزمایشی رایگان بهره‌مند شوید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)