خانهاخبار
ردمی K30 با پشتیبانی از 5G تولید خواهد شد

ردمی K30 با پشتیبانی از 5G تولید خواهد شد

مدیرعامل برند ردمی در پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که وارث ردمی K20 با نام ردمی K30 معرفی می‌شود و از نسل پنجم ارتباطات یا 5G پشتیبانی خواهد کرد.
۱۳۹۸/۶/۴

از زمانی که Redmi K20 در ماه مه معرفی شد، بسیاری طراحی زیبا، ویژگی‌های جذاب و قیمت مقرون به صرفه این محصول را تحسین کردند. در حال حاضر به این زودی‌ها انتظار عرضه نسل بعدی این محصول را نداریم، اما به‌تازگی توسط مدیرعامل ردمی تایید شده که وارثی برای این تلفن هوشمند با نام Redmi K30 تولید خواهد شد.

این خبر توسط مدیرعامل برند ردمی، لو ویبینگ، در شبکه اجتماعی ویبو اعلام شده است. او نه تنها از نام وارث Redmi K20 رونمایی کرده بلکه گفته که این تلفن هوشمند از 5G پشتیبانی خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره Redmi K30 در دست نداریم، ولی این احتمال وجود دارد که تلفن مذکور در ماه مه ۲۰۲۰ عرضه شود. این گوشی احتمالا اولین میان‌رده ردمی خواهد بود که از 5G پشتیبانی می‌کند. بر اساس جدیدترین اخبار دنیای موبایل، وارث Redmi K20 Pro که احتمالا K30 Pro نام خواهد گرفت آن مدلی از سری K30 خواهد بود که به 5G مجهز می‌شود.

image

ردمی K20 طراحی تمام صفحه دارد و از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده می‌کند. نمایشگر این دستگاه از نوع آمولد است و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد. انتظار می‌رود که این مشخصات در K30 هم تجدید شود اما در بخش دوربین شاید شاهد لنزهای بیشتری باشیم. باتری K20 یک باتری ۴ هزار میلی آمپری است که می‌تواند در K30 ارتقا یابد.

شما فکر می‌کنید ردمی K30 چه مشخصات و ویژگی‌هایی داشته باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)