خانهاخبار
رانندگان کدام خودروها در جهان به علت سرعت غیرمجاز بیشتر جریمه می‌شوند؟

رانندگان کدام خودروها در جهان به علت سرعت غیرمجاز بیشتر جریمه می‌شوند؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که بیشترین جریمه برای کدام خودروها در جهان صادر شده می‌شود. برای پاسخ به این سوال، با ما همراه باشید.
۱۳۹۸/۵/۲۰

خودروها می‌توانند نشان‌دهنده شخصیت صاحب خود باشند. در صورتی که سطح درآمدی افراد را یکسان در نظر بگیریم، راننده خودروی لامبورگینی با راننده خودروی تویوتا پریوس دارای شخصیت متفاوتی است. هر فردی با توجه به نیاز و علاقه خود یک خودرو را خریداری می‌کند. در این میان آیا میان خودرویی که سوار می‌شوید و میزان جریمه شما، رابطه‌ای وجود دارد؟ به تازگی آماری در رابطه با جریمه سرعت غیرمجاز از سوی Insurify در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

Insurify اطلاعات مربوط به بیمه 1.6 میلیون خودرو را مورد بررسی قرار داده و لیستی از 10 خودرویی که بیشتر از بقیه به علت سرعت غیرمجاز جریمه شده‌اند را تهیه کرده است. این آمار نمی‌تواند به صورت مستقیم خودروها را با سرعت غیرمجاز مرتبط کند؛ با این حال می‌تواند ارتباطی میان درصد رانندگانی که با یک خودروی خاص به علت سرعت غیرمجاز جریمه شده‌اند با سایر محصولات همان برند، برقرار کند. شاید جمله قبلی برای شما اهمیت چندانی نداشته باشد، بنابراین شما را با لیست خودروها آشنا می‌کنیم.

image

بر اساس آمار جدید، سوبارو ایمپرزا WRX بیشترین میزان جریمه به علت سرعت غیرمجاز را دارد. بعد از این خودرو، شاهد قرارگیری Scion FR-S (تویوتا GT86) در لیست هستیم. در مقام‌های بعدی به ترتیب خودروهای فولکس واگن گلف GTI و هیوندای جنسیس کوپه به چشم می‌خورند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید خودروهای جیپ رانگلر Unlimited و دوج رم 2500 نیز در این لیست حضور دارند. حتی این لیست میزبان خودروی دوج دارت نیز هست. در سه مقام آخر به ترتیب خودروهای اینفینیتی G37، نسخه استاندارد سوبارو ایمپرزا و هیوندای ولستر جای خوش کرده‌اند.

شاید تهیه لیستی این چنینی در ایران نیز جذاب باشد؛ با این حال همه می‌دانیم که در صدر لیست، خودروی بی کیفیت پراید قرار می‌گیرد. خودرویی که بیشترین فروش را در بازار داشته باشد، مسلما بیش از سایرین جریمه می‌شود. در رابطه با خودروی دوم نمی‌توان پیش بینی دقیقی ارائه داد، اما به احتمال زیاد پژو 206 این مقام را کسب می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)