خانهاخبار
گزارش مالی سوبارو خبر از افزایش سود این شرکت می‌دهد

گزارش مالی سوبارو خبر از افزایش سود این شرکت می‌دهد

شرکت ژاپنی سوبارو به تازگی گزارش مالی خود را منتشر کرده که نشان از سود مناسب آن دارد.
۱۳۹۸/۵/۱۵

در ماه‌های اخیر شرکت سوبارو در بسیاری از خبرها حضور داشته که البته اکثر آن‌ها ناخوشایند بودند. میزان قابلیت اطمینان این برند ژاپنی کاهش پیدا کرده که دلیل آن، مشکلات کنترل کیفی قطعات تامین‌کنندگان است. این نقص‌های فنی فراخوانی محصولات زیادی را در پی داشته که این موضوع باعث کاهش محبوبیت و همچنین افزایش هزینه‌های سوبارو می‌شود. این برند دارای کارمندان زیادی نیست و در همین راستا، نمایندگی‌های سوبارو نمی‌توانند زمان دقیقی را برای تعمیر خودروهای این برند اعلام کنند. در نگاه اول این موارد باعث می‌شود سود این شرکت ژاپنی با کاهش روبه‌رو شود؛ با این حال گزارش مالی اخیر آن نظر دیگری دارد.

سوبارو به تازگی تولید خودروی لگاسی و اوتبک 2020 را آغاز کرده است. این خودروها در کارخانه سوبارو در ایندیانا به تولید می‌رسند و همچنین به تازگی میزان فروش اوتبک از 2 میلیون دستگاه گذشته است. پس از معرفی چندین خودروی جدید در آغاز سال جاری میلادی، به نظر می‌رسد این شرکت به جایگاه مالی مناسبی دست پیدا کرده است. این موضوع از گزارش مالی سوبارو که به تازگی منتشر شده، استنباط می‌شود.

image

در نیمه اول سال 2019 فروش خودروهای شرکت سوبارو 8.8 درصد افزایش یافته و به 263 هزار دستگاه رسیده است. این افزایش فروش مربوط به رشد تقاضا برای خودروهای اسنت و فارستر در ایالات متحده آمریکا می‌شود. این افزایش تقاضا باعث رشد 48.4 درصدی سود این برند شده است. در نیمه اول سال گذشته میلادی سود سوبارو برابر با 585 میلیون دلار بوده که حال این سود به 869 میلیون دلار رسیده است. این خودروساز ژاپنی پیش بینی کرده در طول سال 2019 موفق به فروش 1,058,000 خودرو می‌شود.

شاید سوبارو در اوایل سال 2019 با مشکلاتی مواجه بود؛ با این حال سال جاری میلادی را به احتمال زیاد با موفقیت به پایان می‌رساند. بر اساس گزارش JD Power، کوچکترین خودروساز ژاپنی مشتریان وفادار زیادی دارد و اکثر خریداران محصولات این برند، همچنان سوبارو را به عنوان خودروی بعدی خود انتحاب می‌کنند. با ورود نسل جدید سوبارو لگاسی و اوتبک به بازار، فروش این شرکت بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند که منجر به افزایش سود آن می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)