خانهاخبار
قیمت و مشخصات گوشی IQOO PLUS 5G لو رفت!

قیمت و مشخصات گوشی IQOO PLUS 5G لو رفت!

شرکت ویوو قصد دارد از یک گوشی هوشمند IQOO با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه رونمایی کند. به تازگی مشخصات و قیمت این دستگاه فاش شده است.
۱۳۹۸/۵/۶

اولین گوشی‌های 5G در حال ورود به بازار هستند. دیروز هواوی گوشی میت 20 ایکس 5G را در برخی بازارها برای فروش عرضه کرد. در حالی که سامسونگ در گذشته گوشی گلکسی S10 5G را روانه بازار کرده بود، نماینده هواوی اولین گوشی هوشمند با این ویژگی در کشور چین محسوب می‌شود. برند IQOO به عنوان زیرمجموعه ویوو قصد دارد در آینده نزدیک یک گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه را معرفی و روانه بازار کند. به تازگی مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت گوشی IQOO PLUS 5G برملا شده است.

این گوشی هوشمند چینی به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس مجهز می‌شود که 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. وظیفه تامین انرژی این اسمارت فون بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بوده که از فناوری شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می‌کند. شرکت ویوو قصد دارد این گوشی هوشمند 5G را با قیمت 654 دلار روانه بازار کند که در مقایسه با هواوی Mate 20 X 5G با قیمت 900 دلار، بسیار ارزان‌تر است.

image

در گذشته گوشی هوشمند ویوو با شماره مدل V1916A و با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G موفق به کسب تاییدیه 3C شده بود. در آن زمان به پشتیبانی آن از شارژ سریع 44 واتی پی بردیم. این تاییدیه در تاریخ 15 ژوئیه صادر شده است. با توجه به این شواهد، این احتمال وجود دارد که این دستگاه در ابتدا ویوو پلاس 5G نامگذاری شده باشد؛ با این حال ویوو اعلام کرده از گوشی 5G خود در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی می‌کند.

در کنفرانس IMT-2020، شرکت ویوو در تاریخ 17 ژوئیه از یک گوشی هوشمند 5G رونمایی کرد. سرعت دانلود این محصول برابر با 1 گیگابیت بر ثانیه بود. مدیر عمومی بخش ارتباطات این شرکت چینی، Qin Fei در این کنفرانس اعلام کرد که گوشی 5G شرکت IQOO در سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود. در حال حاضر این دستگاه موفق به کسب تاییدیه مربوط به محصولات 5G شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)