خانهاخبار
شبکه Hulu به دنبال اقتباس از کتاب The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy

شبکه Hulu به دنبال اقتباس از کتاب The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy

شبکه تلویزیونی آنلاین Hulu می‌خواهد اقتباسی سریالی از روی رمان کمدی علمی تخیلی The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy بسازد. این سریال با همکاری سازندگان Lost و Wonder Woman ساخته می‌شود.
۱۳۹۸/۵/۴

به گزارش وبسایت ددلاین، قرار است از روی داستان علمی تخیلی کلاسیک داگلاس آدامز به نام The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy که ته‌مایه‌های کمدی دارد، اقتباس جدیدی ساخته شود. طبق اعلام این خبرگزاری، شبکه Hulu قرار است با کمک کارلتون کیوز و جیسون فوکس این رمان محبوب را به تصویر بکشد.

ددلاین می‌گوید این سریال به‌روزرسانی مدرنی بر داستان داگلاس آدامز خواهد بود. این اقتباس داستان فردی به نام آرتور دنت را نشان می‌دهد که متوجه می‌شود خانه‌اش نابود شده چون در مسیر اتوبان بوده است. از سویی زمین هم در شرف نابودی است چون در مسیر گذرگاه کهکشانی قرار گرفته است. او به دست موجودی بیگانه به نام فورد پرفکت نجات داده می‌شود که نویسنده فرهنگنامه‌ای کهکشانی به نام The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy است.

این اثر ابتدا در دهه ۱۹۷۰ در رادیو BBC مورد اقتباس قرار گرفت. سپس یک سریال تلویزیونی در دهه ۱۹۸۰ این روی این رمان ساخته و از شبکه BBC پخش شد. حدود ۲۰ سال بعد، در سال ۲۰۰۵، اقتباسی سینمایی با بازی مارتین فریمن از روی این کتاب ساخته شد. با این حال ساخت آثار کمدی علمی تخیلی بسیار دشوار است. اقتباس سینمایی این اثر برخلاف اقتباس رادیویی آن، از سوی مخاطبان و منتقدان با اقبال چندان مناسبی مواجه نشد. ولی می‌توانیم امیدوار باشیم که هولو بتواند با همکاری کیوز و فوکس که به ترتیب در آثار موفقی مثل Lost و Wonder Woman حضور داشتند اثر مناسبی از روی این رمان محبوب بسازد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)