خانهاخبار
تصویر تبلیغاتی رسمی مجیک بوک جدید آنر منتشر شد

تصویر تبلیغاتی رسمی مجیک بوک جدید آنر منتشر شد

آنر امروز می‌خواهد در مراسم ویژه خود از چند محصول جدید از جمله یک مجیک بوک تازه رونمایی کند. اکنون تصویر تبلیغاتی این دستگاه منتشر شده است.
۱۳۹۸/۵/۱

شرکت آنر امروز کنفرانسی برگزار می‌کند تا از محصولات جدید خود رونمایی کند. بخش بزرگی از این مراسم به معرفی آنر ۹ ایکس اختصاص خواهد داشت، ولی می‌دانیم که در کنار این تلفن هوشمند قرار است از تلویزیون هوشمند و مجیک‌بوک جدید آنر هم رونمایی شود. اکنون تیزری رسمی از این مجیک‌بوک جدید منتشر شده است.

پیش از هر چیز باید بگوییم که نام این دستگاه رسما Honor Magicbook Pro خواهد بود. بنابراین می‌دانیم که این نسخه گونه کاملا جدیدی از مجیک‌بوک آنر نیست، بلکه بیشتر روی ارائه عملکردی قوی‌تر تمرکز خواهد داشت. آنر مدعی است که مجیک‌بوک پرو دستگاهی ظریف با نمایشگری کم‌حاشیه، و قدرت بالا خواهد بود. پس باید منتظر حضور پردازنده و GPU تازه‌ای روی این دستگاه باشیم.

image

علاوه بر این، می‌دانیم که نمایشگر آنر مجیک‌بوک پرو از پنل IPS با کیفیت FHD و نسبت تصویر ۱۶:۹ استفاده می‌کند و وسعت رنگی ۱۰۰ درصدی sRGB دارد. مزیت استفاده از وسعت رنگی ۱۰۰ درصدی sRGB این است که تصاویر در این صفحه سرزنده‌تر است و رنگ‌ها دقت بیشتری دارد. پنل IPS هم به مجیک‌بوک جدید آنر کمک می‌کند تا زاویه‌های نمایشی بهتری داشته باشد.

برخی گزارشات مدعی‌اند که مجیک‌بوک پرو از پردازنده مرکزی i5-8265U اینتل و پردازنده گرافیکی NVIDIA MX250 استفاده می‌کند. در کنار این‌ها ۸ گیگ رم و ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی SSD وجود دارد. مجیک‌بوک پرو همچنین از حسگر اثر انگشت و دوربین پاپ‌آپ پشتیبانی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)