خانهاخبار
گزارش: مکبوک ایر و مکبوک پرو 13 اینچی سپتامبر امسال با پردازنده جدید به‌روز می‌شوند

گزارش: مکبوک ایر و مکبوک پرو 13 اینچی سپتامبر امسال با پردازنده جدید به‌روز می‌شوند

به گفته جف لین، تحلیل‌گر شرکت IHS Markit، اپل می‌خواهد در ماه سپتامبر امسال مک‌بوک ایر رتینا و مک‌بوک پروی 13 اینچی خود را با پردازنده جدید به‌روز کند.
۱۳۹۸/۴/۳

به گزارش تحلیل‌گر شرکت IHS Markit، جف لین، اپل می‌خواهد در ماه سپتامبر خط تولید جدیدی از مک‌بوک ایر معرفی کند. این شرکت با انتشار گزارشی در این زمینه نوشت:

انتظار می‌رود که اپل مک‌بوک پروی ۱۳.۳ اینچی و مک‌بوک ایر رتینای خود را با macOS Catalina و پردازنده‌های جدید در ماه سپتامبر معرفی کند.

به نقل از نشریه فوربز، لین می‌گوید مک‌بوک پروی ۱۳ اینچی اپل پردازنده جدیدی دریافت خواهد کرد اما احتمالا فاقد تاچ بار خواهد بود، به همین خاطر چون روی آن دکمه فیزیکی Esc قرار می‌گیرد، این دستگاه را فعلا با نام مک‌بوک Escape خطاب کرده‌اند.

مک‌بوک ایر آخرین بار در ماه اکتبر ۲۰۱۸ آپدیت شده بود و طی آن نمایشگر رتینا، پردازنده نسل هشتم اینتل، کیبورد باترفلای، ترک‌پد بزرگ‌تر، تاچ آیدی، درگاه تاندربولت ۳ و قابلیت‌های دیگری مثل رنگ‌های جدید را دریافت کرد.

حالا به نظر می‌رسد مک‌بوک‌هایی که معمولا در ماه اکتبر به‌روز می‌شدند، امسال قرار است در سپتامبر به‌روز شوند. IHS منابع نزدیکی به زنجیره تامین اپل دارد و پیش از این پیش‌بینی‌های دقیقی درباره رزولوشن آیپد پرو و قابلیت LTPO اپل واچ کرده بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)