خانهاخبار
Nova 5 دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد

Nova 5 دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارد

به تازگی تصویر تبلیغاتی جدیدی از تلفن هوشمند Nova 5 منتشر شده که دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این دستگاه را تایید می‌کند. سری Nova 5 جمعه این هفته معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۳/۲۸

هوآوی جمعه این هفته سری ۵ نووا را معرفی می‌کند، اما در روزهای منتهی به این تاریخ دائما شاهد انتشار تصاویر و ویدیوهای تبلیغاتی جدیدی از این دستگاه هستیم. در جدیدترین اخبار منتشره اعلام شد که Nova 5 دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. برخلاف شایعات قبلی در این دستگاه به جای حفره از ناچ استفاده شده، اما همچنان باید منتظر حضور سنسور GD1 سامسونگ در تمام این دستگاه‌ها باشیم.

البته گفته می‌شود که هوآوی Nova 5i بر روی پنل LCD خود حفره خواهد داشت، اما سایر دستگاه‌های این سری از همان ناچ استفاده می‌کنند. در Nova 5 Pro ناچ قطره‌ای قرار گرفته و Nova 5i Pro نیز ناچ عریض‌تری دارد که شبیه سری هوآوی P20 است.

image

از قبل انتظار می‌رفت که نووا 5i با پردازنده Kirin 710 و نووا 5 عادی با پردازنده Kirin 980 به بازار بیاید. حالا بنچمارک گیک‌بنچ این مدعا را در خصوص تلفنی که با شماره مدل SEA-AL10 رویت شده و احتمالا همان نسخه عادی سری جدید نووا است تایید می‌کند. نتایج مربوط به وضعیت تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای این دستگاه شباهت زیادی به دستگاه‌های مجهز به Kirin 980 دارد، بنابراین تقریبا می‌توانیم در این باره مطمئن باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)