خانهاخبار
گلکسی M40 با نمایشگر Infinity-O و دوربین سه گانه معرفی شد

گلکسی M40 با نمایشگر Infinity-O و دوربین سه گانه معرفی شد

گوشی هوشمند Galaxy M40 سامسونگ با بهره گیری از نمایشگر اینیفینیتی او، پردازنده Snapdragon 675 و دوربین سه گانه به دنیای تکنولوژی معرفی شد.
۱۳۹۸/۳/۲۳

سامسونگ با ارائه سری Galaxy A و Galaxy M، توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند. حالا کره ای ها قصد دارند تا با ارائه محصولات مختلف در این زمینه، نقش آنها را پررنگ تر از پیش کنند.

به همین دلیل، آنها دست به معرفی گوشی هوشمند گلکسی M 40 زدند که جمله مشخصات آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر Infinity-O
  • پردازنده اسنپدراگون 675
  • دوربین سه گانه

image

 

نمایشگر 6.3 اینچی این دستگاه، یک حفره دایره ای شکل را در سمت چپ خود می بیند که محل قرارگیری دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی آن است. همچنین اثری از حفره اسپیکر در قسمت بالایی دیده نمی شود و به این ترتیب، صدای مورد نیاز هنگام برقراری تماس از نمایشگر دستگاه پخش می شود.

پردازنده Snapdragon 675 این گوشی با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه است که قابلیت افزایش تا 512 گیگابایت از طریق درگاه microSD را داراست.

اگر نگاهی به پشت بدنه دستگاه بیاندازیم، شاهد یک دوربین 32 و 8 مگاپیکسلی هستیم که یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان را در کنار خود می بیند. این قطعات سخت افزاری قابلیت تصویر برداری با رزولوشن 4K را دارا بوده و از طرف دیگر، ویدئوهای اسلوموشن با نرخ 240fps را می تواند شکار کند. سنسور اثر انگشت دایره ای شکل و فلاش LED، از جمله دیگر قطعات قرار گرفته در پشت بدنه هستند.

مسئولیت تأمین توان قطعات یاد شده بر عهده باتری 3500 آمپر ساعتی است و سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری OneUI سامسونگ به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. پشتیبانی از درگاه USB-C، دالبی اتموس، NFC و نسل پنجم بلوتوث از جمله دیگر امکانات آن است. بد نیست بدانید که جک 3.5 میلیمتر هدفون، از این محصول حذف شده و باید از هدفون های بی سیم استفاده نمایید.

اگر مشخصات این محصول برای شما آشنا به نظر می رسد، مطمئنا حق با شماست. چرا که این گوشی هوشمند پیش تر با نام گلکسبی A60 در کشور چین معرفی شد و حالا سامسونگ تصمیم گرفته تا مدل جهانی آن را با نام Galaxy M40 روانه بازار کند.

گلکسی ام 40 در دو رنگ آبی جذاب و فوق العاده از 18 ژوئن (28 خرداد) با قیمت 288 دلار از طریق فروشگاه های آنلاین کشور هند در دسترس خریداران قرار می گیرد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

طلا

۱۳۹۸/۳/۲۳
عجب قیمتی عجب امکاناتی تا اومد حتما میخرمش ایول