خانهاخبار
محل تولید آیفون های LLA به کشوری دیگر غیر از چین منتقل می شود

محل تولید آیفون های LLA به کشوری دیگر غیر از چین منتقل می شود

کمپانی فاکس کان به تازگی اظهار نمود که قابلیت تولید آيفون های LLA در محلی دیگر و خارج از کشور چین را داراست.
۱۳۹۸/۳/۲۲

در حال حاضر، قسمت اعظم آیفون های موجود در بازار در کشور چین تولید می شود، اما بر اساس گزارش بلومبرگ، مسئولان کمپانی فاکس کان در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده اند که قابلیت تولید آیفون های سفارش آمریکا (آیفون هایی با پارت نامبر LLA) در کشوری دیگر را دارا هستند.

در حالی که تحریم ها و جنگ و جدال هایی که میان کشور آمریکا و چین رخ داده، هنوز روی برند اپل تأثیر نگذاشته، اما احتمال آن می رود که در آینده نزدیک، محل تولید آیفون ها از کشور چین جابجا شده و به منطقه ای دیگر منتقل شود.

آقای یانگ لیو مدیر بخش بازاریابی فاکس کان در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر، حدود 25 درصد تولیدات آیفون در خارج از کشور چین انجام می شود و به این ترتیب، آيفون هایی که با پارت نامبر آمریکا سفارش داده می شوند، امکان تولید در کشوری دیگر را دارا هستند. ظاهرا ظرفیت کافی برای سفارش های کمپانی اپل در این زمینه وجود دارد.

مسئولان فاکس کان در حال حاضر، در حال تحقیق و تفحص پیرامون تولید آيفون XR در کشور هند هستند و مراتب لازم در این امر را به زودی در اختیار رسانه ها قرار می دهند. آنها تا پایان سال 2020، حدود 2000 نفر از افراد متسعد آمریکایی را استخدام کرده و در زمینه ساخت تجهیزات شبکه، محصولات مرتبط با سرور و طراحی نمایشگر به فعالیت می پردازند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۲۲
ما از چندی پیش برای ساخت LLA اعلام آمادگی کردیم و طبق توافقات صورت گرفته طرفِ چینی مکلف شده تا قبل از ماه آگوست همه‌ی تشکیلات خودش را برچیده و به ایران منتقل کند.
امیدواریم که توانسته باشیم طیف وسیعی را مشمول برکات این توافق کنیم??