خانهاخبار
ارز دیجیتال رمزنگاری شده فیسبوک ممکن است در ماه جاری راه اندازی شود

ارز دیجیتال رمزنگاری شده فیسبوک ممکن است در ماه جاری راه اندازی شود

کاربران می‌توانند در انتخاب پرداخت ارزهای دیجیتال آزاد باشند
۱۳۹۸/۳/۱۹

مدت زمان بسیاری است که همگان در انتظار ارز رمزنگاری شده دیجیتال فیسبوک هستند. منابع اطلاعاتی نزدیک به فیسبوک می‌گویند که انتظار می‌رود ارز دیجیتال این شرکت در ماه ژوئن به طور پیش فرض عرضه شود. همچنین گزارش شده که شبکه‌های اجتماعی فشار بسیار زیادی را در بخش اقتصادی به وجود می‌آورد که شامل پاداش تجاری کاربران کلان می‌شود. تفاوت در این است که می‌توانید به جای مراجعه حضوری به کیوسک‌های واقعی، ارز دیجیتال فیسبوک را با ارزهای دیگر مبادله نمایند. در سطوح دیگر حتی کاربران می‌توانند برای پرداخت از ارزهای دیگر نیز استفاده نمایند.

image

 

در سطوح دیگر حتی فیسبوک از عدم تمایل کاربران نسبت به ورود این شرکت به عملیات مالی و ایجاد ارز دیجیتال و در اختیار قرار دادن اطلاعات مالی خود، آگاهی کامل دارد. این در حالی است که تمرکز بلاکچین بر روی سطح بیشتری از شبکه است که به اجرای سیستم به اشتراک گذاری کمک شایانی خواهد کرد. به منظور سرمایه گذاری فیسبوک هر گره بلاکچین خود را ده میلیون دلار امریکا قیمت گذاری نموده است که برای تامین پشتوانه آن از ارز رایج کاغذی استفاده خواهد شد.

image

 

فیس بوک قبلا از تایید این شایعات خودداری نموده است. اما اگر این شایعات درست باشد، نشان دهنده آن خواهد بود که فیسبوک در این زمینه پیشرفت قابل توجهی داشته است. اما برای رایج نمودن این تکنولوژی احتیاج است تا به میزان بسیار بالایی نسبت به تکنولوژی و نسبت به شرکت اعتماد سازی صورت گیرد. اما در صورت اعتماد سازی با توجه به بدون محدودیت بودن پرداخت، این سیستم می‌تواند نوسانات ارزهای رسمی را کنترل نموده و از منافع کاربران محافظت نماید. راه اندازی صحیح و به موقع سیستم ممکن است برای حصول اطمینان از سلامت آن حیاتی باشد. این مسئله جز در مواردی که پای ارزهای رمز نگاری شده دیگر به میان می‌آید، بسیار رضایت بخش به نظر می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)