خانهاخبار
شیائومی می‌خواهد با کمک ردمی بر بازار جهانی مسلط شود

شیائومی می‌خواهد با کمک ردمی بر بازار جهانی مسلط شود

لو ویبینگ، مدیر عامل ردمی، اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این برند به همراه کمپانی شیائومی قصد دارد پوشش خود را در سطح بین‌المللی گسترش داده و بر بازار جهانی مسلط شود.
۱۳۹۸/۳/۱۳

اهمیت بازارهای بین‌المللی روزبه‌روز برای شیائومی بیشتر می‌شود. اکنون لو ویبینگ، مدیر عامل برند ثانویه این شرکت یعنی ردمی، در مصاحبه تازه‌ای بی‌پرده از تمایل این کمپانی برای سلطه بر بازار جهانی سخن گفته است.

به گفته آقای ویبینگ، شیائومی و ردمی در طول هفت سه‌ماهه قبل در بازار تلفن‌های هوشمند هند پیشتاز بوده‌اند. آن‌ها ظاهرا در حال حاضر فاصله‌ای ۱۰ درصدی با سامسونگ دارند که در رتبه دوم قرار گرفته، اما این طور که به نظر می‌رسد برنامه شیائومی این است که بتواند سهمی ۵۰ درصدی از این بازار به دست آورد.

این شرکت چینی و زیرمجموعه آن فعلا در مجموع ۲۹ درصد از سهم بازار موبایل هند را در اختیار دارند، بنابراین هدف‌گذاری آن‌ها بسیار جاه‌طلبانه به نظر می‌رسد. اما این اتفاق غیرممکن نیست، چون از میان ۱۰ موبایل پرفروش در هند، ۷ مورد آن‌ها ساخت شیائومی بوده است. علاوه بر این، چند هفته پیش اعلام شد که در ظرف دو ماه بیش از ۲ میلیون ردمی نوت ۷ فروخته شده است.

شیائومی و ردمی امیدوارند که امسال بتوانند پوشش خود را از آسیا فراتر ببرند. این شرکت در اروپا بعد از سامسونگ، اپل و هوآوی در رتبه چهارم قرار دارد، ولی انتظار می‌رود که این شرکت از طریق ردمی بتواند رفته‌رفته این شکاف را کمتر کند. همچنین، با هدف افزایش پوشش جهانی قرار است در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه محصولات ردمی در آمریکای لاتین، آفریقای شرقی، آفریقای مرکزی و آفریقای غربی باشیم. این شرکت در حال حاضر می‌خواهد روی فروشگاه‌های آنلاین و برندسازی تمرکز کند، پس در ابتدای مسیر نباید انتظار کسب سودهای بزرگ وجود داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

pars71

۱۳۹۸/۳/۱۳
شیائومی تا خدمات و تبلیغات و بازاریابی درستی پیدا نکنه هیچی نمیشه ...