خانهاخبار
میان‌رده Galaxy A10e سامسونگ در بنچمارک

میان‌رده Galaxy A10e سامسونگ در بنچمارک

میان رده تازه سامسونگ به نام Galaxy A10e در بنچمارک Geekbench دیده شده است. این گوشی هوشمند از نظر پردازنده داخلی و رم با A10 کاملا یکسان است و شاید از نظر طراحی ظاهری با نسخه استاندارد این سری متفاوت باشد.
۱۳۹۸/۳/۱۰

 

سامسونگ امسال به معرفی نسخه‌هایی با پسوند e علاقه مند شده است. برای مثال، S10e سطح پایین‌ترین عضو خانواده Galaxy S10 به شمار می‌رود و A20e هم نسخه ارزان‌تری از Galaxy A20 است. این سازنده کره‌ای همچنین Galaxy A10e را در دست توسعه دارد که پیش از این هم موفق به دریافت مجوزهای WiFi Alliance و FCC شده است. به همین خاطر پیش بینی می‌شود که گوشی مذکور با شناسه SM-A102U به زودی و در سال جاری میلادی معرفی شود.

پروتوتایپ این گوشی حالا همچنین در بنچمارک Geekbench مورد آزمایش قرار گرفته و برخی مشخصاتش بار دیگر فاش شده است. امتیازهای آزمون‌های اجراشده با امتیازهای 1163 و 3581 برای تست‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای منتسب به Galaxy A10 همخوانی دارد.

image

 

براساس اطلاعات Geekbench، گوشی Galaxy A10e از پردازنده اگزینوس 7885 با قدرت فرکانس 1.35 گیگاهرتز بهره می‌برد. این قدرت فرکانس همچنین با قدرت هسته‌های کم سرعت موجود در اگزینوس 7884 مطابقت دارد که البته قلب تپنده Galaxy A10 هم هست.

بدین ترتیب حدس می‌زنیم که Galaxy A10e هم مانند A10 از اگزینوس 7884 قدرت بگیرد؛ زیرا 7885 پردازنده سطح بالاتری به شمار می‌رود و منطقی به نظر نمی‌رسد که نسخه سطح پایین‌تر e به پردازنده سطح بالاتری مجهز شود.

image

 

میان رده Galaxy A10e از 2 گیگابایت رم بهره می‌برد و از این نظر هم کاملا با Galaxy A10 یکسان است. پرسش اصلی اینجاست که تفاوت‌های A10e و A10 در کدام موارد است و سامسونگ چگونه توانسته A10e را با قیمت کمتری توسعه دهد؟ ممکن است پسوند e به خاطر تعبیه پنل نمایش و باتری کوچکتر به این مدل تعلق گرفته باشد، اما هنوز هیچ اطلاعات مشخصی در این باره وجود ندارد. در آخرین شباهت A10e و A10 باید به سیستم عامل این دو اشاره کنیم که اندروید 9.0 پای است. امیدواریم در هفته‌های آینده گزارش‌های بیشتری در این باره منتشر شود. نظر شما چیست؟ A10e ممکن است در کدام موارد با مدل A10 متفاوت باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۳/۱۰
A10 چیه که 10e چی باشه
میگه مورچه چیه که روده‌ش چی باشه. بدرد نخ بخیه هم نمیخوره?