خانهاخبار
با Pokemon Sleep حتی در حین خواب هم بازی کنید

با Pokemon Sleep حتی در حین خواب هم بازی کنید

شرکت پوکمون به تازگی از بازی جدید به نام Pokemon Sleep رونمایی کرده که قرار است خواب شما را به سرگرمی تبدیل کند. این بازی همراه با دستگاه مخصوصی عرضه می‌شود که می‌تواند وضعیت خواب شما را ردیابی کرده و آن را برای موبایلتان بفرستد.
۱۳۹۸/۳/۸

شرکت پوکمون طی یک کنفرانس خبری رسما از بازی جدید خود با نام Pokemon Sleep رونمایی کرد. به گفته سونکازو ایشی‌هارا، مدیر عامل این شرکت، همان طور که Pokemon Go راه رفتن را به سرگرمی تبدیل کرد، Pokemon Sleep نیز خوابیدن را به سرگرمی تبدیل می‌کند.

این بازی قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و همراه با دستگاه مخصوصی به نام Pokémon Go Plus Plus عرضه خواهد شد. این دستگاه جانبی شبیه پوکمون گو پلاس است، با این تفاوت که می‌تواند وضعیت و الگوی خواب کاربران را ردیابی کند.

image

پوکمون گو پلاس پلاس علاوه بر فراهم‌سازی قابلیت‌های روزانه در طول شب نیز به کار خود ادامه خواهد داد و از طریق اتصال بلوتوث اطلاعات خواب شما را برای تلفن هوشمندتان ارسال می‌کند. این دستگاه اساسا شبیه ساعت‌های هوشمند امروزی است، ولی به جای ارائه قابلیت‌های اضافه فقط با بازی پوکمون ارتباط برقرار می‌کند.

بازی پوکمون اسلیپ توسط شرکت Select Button تولید شده که پیش از این بازی موبایلی Pokémon: Magikarp Jump را توسعه داده بود.

اگر قبلا به دنبال دلایل بیشتری برای خوابیدن می‌گشتید، حالا با معرفی این بازی می‌توانید در هنگام خواب هم ارتباط‌تان را با پوکمون‌ها حفظ کنید. فعلا باید منتظر بمانیم تا در آینده اطلاعات بیشتری درباره سازوکار این بازی منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)