خانهاخبار
رندرها و قیمت Oppo Reno Z لو رفت

رندرها و قیمت Oppo Reno Z لو رفت

اوپو رنو Z جدیدترین و ارزان‌ترین عضو خانواده اوپو رنو است که به‌زودی به جمع سه عضو دیگر این خانواده می‌پیوندد. حالا امروز رندرها و قیمت احتمالی این دستگاه مشخص شده است.
۱۳۹۸/۲/۲۵

اولین سری از تلفن‌های رنوی اوپو در ابتدای ماه جاری با سه عضو به نام‌های Oppo Reno و Reno 10x zoom و Reno 5G معرفی شد و به نظر می‌رسد که به زودی باید شاهد معرفی گوشی ارزان‌تر این خانواده باشیم.

چندی قبلی، چاینا تلکام برای مدت کوتاهی یک تلفن هوشمند جدید به نام Reno Z را در وبسایت خود ثبت کرده بود، و حالا به رندرها و مشخصات این دستگاه دست پیدا کرده‌ایم.

رنو Z نمایشگری ۶.۴ اینچی با کیفیت +FHD دارد که مجهز به ناچ قطره‌ای است و این ناچ میزبان دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین از حسگر اثر انگشت درون صفحه استفاده می‌کند. در قاب پشتی گوشی دوربینی دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی وجود دارد.

در زیر قاب این دستگاه پردازنده هلیو P90 قرار گرفته که ۶ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی را کنار خود می‌بیند. ظرفیت باتری این تلفن هوشمند ۳۹۵۰ میلی آمپر است و از قابلیت شارژ سریع VOOC 3.0 پشتیبانی می‌کند که می‌تواند دستگاه را با سرعت ۲۰ وات شارژ نماید.

رنو Z در چهار رنگ بنفش ستاره‌ای، سیاه کاملا شبانه، نارنجی مرجانی و سفید مرواریدی تولید شده و انتظار می‌رود که با قیمت ۳۷۷ دلار به زودی به بازار بیاید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)