خانهاخبار
شایعه: گلکسی نوت 10 با دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه نمی شود!

شایعه: گلکسی نوت 10 با دوربین 64 مگاپیکسلی عرضه نمی شود!

به نظر می رسد که سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ، در محصول جدید این کمپانی که در آینده نزدیک معرفی می شود، جایی نخواهد داشت.
۱۳۹۸/۲/۲۳

سامسونگ به تازکی از دو سنسور جدید که توسط برند ISOCELL تولید شده، رونمایی کرد که یکی از آنها، سنسور تصویر 64 مگاپیکسلی بود که برای رقابت با سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی طراحی و تولید شده است. این سنسور می تواند یک گزینه مناسب برای قرارگیری در محصولات پرچمدار به حساب می آید، اما بر اساس شایعات جدید، به نظر می رسد که سامسونگ قصد ندارد تا از این سنسور 64 مگاپیکسلی در گلکسی نوت 10 بهره گیرد.

هر دو سنسور معرفی شده توسط سامسونگ، از تکنیک ترکیب چهار پیکسل و تبدیل آنها به یک پیکسل برای بهبود کیفیت تصویر، حتی در شرایط نوری کم استفاده می کنند. سونی نام این تکنولوژی را Quad-Bayer گذاشته، در حالی که این فناوری در میان مهندسان سامسونگ با نام Tetracell شناخته می شود.

سامسونگ همواره بهترین سنسورها را روی پرچمدار پرطرفدار خود ، یعنی سری گلکسی نوت قرار می دهد. اما اگر چنین شایعه ای صحت داشته باشد، مشخص نیست که سامسونگ چه محصولی را برای قرارگیری سنسور 64 مگاپیکسلی برگزیده است.

شخصی به نام ICE universe که سابقه خوبی در افشای حقایق شرکت ها دارد، در توییتی جدید به طور حتم اعلام کرده است که Galaxy Note 10 سامسونگ از سنسور 64 مگایپسکلی Bright GM2 بهره نمی برد. سنسور دیگری که به آن اشاره شد، 48 مگاپیکسلی بوده و احتمالا قادر به شکست سنسور 48 مگاپیکسلی سونی نخواهد بود، بلکه تنها قادر به رقابت با آن است.

image

به نظر می رسد که سامسونگ، از برخی تعهدات خود مبنی بر تولید یک محصول تمام و عیار شانه خالی کرده است. در حالی که نسخه 5G گلکسی S10 شانه به شانه P30 Pro هواوی پیش می رود، اما زمانی که صحبت از عکاسی در شرایط نوری کم به میان می آید، محصول سامسونگ حرفی برای گفتن ندارد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

soroosh

۱۳۹۸/۲/۲۳
اگه گوشی اای سامسونگ توی نور کم قادر به رقابت با اون سرامیک هواوی نبود که امتیاز بالا نمیگرفت تازه سلفی هم بیشتر از اون سرامیک گرفته باید توی رده اول قرار گرفته میشد
تعصب رو روی اون کاشی سرامیک بیارین پایین همیشه باید یه جا طرفداری و تعصب خودتون رو روی این سرمایک نشون بدین ؟ بخاطر همینه که بازدید سایتتون کم شده نسبت به سال ۲۰۱۵ و ۱۶

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۲/۲۳
شد شد، نشد می‌خوام صدسال سیا نشه?
گول مگاپیکسل‌ها را نخورید. ترفندیست برای تخلیه جیب‌ها