خانهاخبار
مرسدس - ای‌ام‌جی A35L برای بازار چین معرفی شد

مرسدس - ای‌ام‌جی A35L برای بازار چین معرفی شد

شرکت مرسدس بنز از یک خودروی مخصوص برای بازار چین رونمایی کرد. مرسدس - ای‌ام‌جی A35L در مقایسه با نسخه استاندارد، طول بیشتری دارد.
۱۳۹۸/۱/۲۸

نزدیک به یکسال پیش شاهد رونمایی از نسخه مخصوصی از خودروهای کلاس A سدان با فاصله دو محور بیشتر در مقایسه با نسخه استاندارد در نمایشگاه خودروی پکن بودیم. امروز این شرکت آلمانی تصمیم گرفته در نمایشگاه خودروی شانگهای از یک نمونه مخصوص مرسدس - ای‌ام‌جی A35 برای بازار این کشور رونمایی کند. نمونه استاندارد این خودرو چند روز پیش در معرض دید عموم قرار گرفته بود.

مرسدس - ای‌ام‌جی A35L دارای فاصله دو محور چرخ‌های 2789 میلی‌متر بوده که 60 میلی‌متر از نسخه استاندارد بیشتر است. این موضوع به معنای آن است که سرنشینان عقب به فضای پای بیشتری در مقایسه با نمونه استاندارد دسترسی پیدا می‌کنند. این موضوع در رابطه با خودروهای کلاس C و E سدان و کراس‌اوور GLC نیز صادق است. مدل مخصوص بازار چین این خودروها در مقایسه با نمونه استاندارد دارای فاصله دو محور چرخ‌های بیشتری هستند.

image

مرسدس - ای‌ام‌جی A35L مانند نمونه استاندارد خود به یک موتور 4 سیلندر بنزینی با حجم 2.0 لیتر مجهز شده است. این موتور به همراه توربوشارژر قدرتی برابر با 302 اسب بخار (225 کیلووات) و گشتاوری برابر با 400 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. این قدرت توسط سیستم چهار چرخ محرک به تمام چرخ‌های این خودروی سدان آلمانی منتقل می‌شود. وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ‌ها بر عهده یک گیربکس 7 سرعته خودکار دو کلاچه است.

image

سرعت مرسدس - ای‌ام‌جی A35L در مدت زمان 4.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. این محصول با همکاری بایک در کشور چین به تولید می‌رسد؛ با این حال موتور آن در کشور آلمان به تولید می‌رسد. مدل استاندارد این خودرو، A35L نیز مانند خودروهای کلاس E L، GLA و GLC در کارخانه بایک به تولید می‌رسد.

کارخانه مرسدس بنز و بایک بزرگترین کارخانه جهان از نظر میزان تولید خودروی سواری محسوب می‌شود. این کارخانه قادر به تولید خودرو‌های محور، محور عقب و همچنین موتور در یک محل است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)