خانهاخبار
تصاویر رسمی Oppo Reno منتشر شد؛ خبری از زوم 10 برابری نیست

تصاویر رسمی Oppo Reno منتشر شد؛ خبری از زوم 10 برابری نیست

علی‌رغم آن که پیش‌بینی می‌شد Oppo Reno به فناوری زوم 10 برابری مجهز شود، ولی با توجه به تصاویری که از این دستگاه منتشر شده، شایعات قبلی رد می‌شود. به‌علاوه، در این دستگاه خبری از ناچ نخواهد بود.
۱۳۹۸/۱/۱۳

برایان شن، معاون ارشد شرکت اوپو، چند هفته قبل فناوری زوم ۱۰ برابری این شرکت را به نمایش گذاشت و همه فکر می‌کردند که از این فناوری در تلفن هوشمند Oppo Reno استفاده می‌شود. اما امروز رندرهایی از این دستگاه در خرده‌فروشی چینی JD.com منتشر شده که نشان می‌دهد خبری از دوربین سه‌گانه در این تلفن هوشمند نخواهد بود. تنها چیزی که می‌توانیم ببینیم، طراحی بدون ناچ دستگاه، دوربین دوگانه و برخی ویژگی‌های منحصر به فرد در بخش زبان طراحی است.

پیش از این تایید شده بود که اوپو رنو در رنگ‌های بنفش، صورتی، سبز و سیاه به بازار می‌آید، اما این اولین باری است که شکل ظاهری این دستگاه را می‌بینیم. همان طور که مشاهده می‌شود، در قسمت پشتی دستگاه دو لنز وجود دارد: یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز عریض یا یک سنسور تشخیص عمق.

در پنل جلویی چیزی جز حاشیه‌ای کوچک در بخش پایینی نمایشگر دیده نمی‌شود. این پنل AMOLED احتمالا از نوع 2.5D است و حسگر اثر انگشت آن هم زیر صفحه قرار گرفته است. دیروز به شما گفته بودیم که دوربین سلفی این گوشی به صورت مورب از بالای بدنه خارج می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعدی

۱۳۹۸/۱/۱۴
سلام این نسخه لایت اوپو رینو هستش نسخه قوی تر دوربین دارای زوم 10 برابری داره حتی نسخه لامبورگینی هم داره در سایت gsmarena نگاه کنید عکسش هست