خانهاخبار
MWC 2019: سامسونگ و هوآوی تنها بازیگران بازار تلفن‌های تاشو نیستند

MWC 2019: سامسونگ و هوآوی تنها بازیگران بازار تلفن‌های تاشو نیستند

در کنار سامسونگ که چند روز پیش گلکسی فولد را معرفی کرد و هوآوی که امروز می‌خواهد میت ایکس را معرفی کند، چند شرکت چینی از جمله TCL و ZTE نیز قصد ورود به این بازار را دارند.
۱۳۹۷/۱۲/۵

اگر نخستین شرکتی باشید که یک محصول تجربی را برای اولین بار روانه بازار می‌کنید در کنار مزایایی که به دست می‌آورید، با معایب و مشکلاتی هم مواجه خواهید بود. سامسونگ چند روز پیش از تلفن هوشمند تاشوی خود رونمایی کرد و همه را با قیمت بالای این دستگاه متعجب ساخت، اما نباید فراموش کنیم که این دستگاه هنوز به محصولی برای بازار مصرف عمومی تبدیل نشده و فعلا قرار نیست همه از آن استفاده کنند.

در حال حاضر، هوآوی می‌تواند دومین شرکت بزرگی باشد که تلفن هوشمند منعطف خود را معرفی می‌کند. Mate X این شرکت قرار است امروز (۵ اسفند) معرفی شود، و بر اساس آن‌چه که درباره هوآوی می‌دانیم، آن‌ها به احتمال زیاد قیمتی بسیار پایین‌تر از گلکسی فولد روی دستگاه خود خواهند گذاشت.

ولی سامسونگ و هوآوی تنها شرکت‌هایی نیستند که روی موبایل‌های منعطف سرمایه‌گذاری کرده‌اند. شرکت‌های چینی مثل ZTE و TCL هم قصد دارند در MWC 2019 از طرح‌های مفهومی خود برای تلفن‌های هوشمند تاشو رونمایی کنند.

image

تاکنون چند تصویر از گوشی منعطف TCL در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، اما هنوز نمی‌دانیم که این شرکت می‌خواهد این تلفن هوشمند را امسال عرضه کند یا نه. از روی این تصاویر می‌توانیم متوجه شویم که TCL مشغول آزمایش دوربین‌های سه‌گانه و چهارگانه است، اما اکثر این تصاویر مفهومی یک نکته مشترک دارند: فناوری DragonHinge.

برگه مشخصات مربوط به یکی از این تلفن‌های منعطف تایید می‌کند که این دستگاه نمایشگری ۷.۲ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ دارد. وقتی این تلفن را تا می‌زنید، اندازه نمایشگر نصف می‌شود. در حال حاضر تمام اطلاعات ما به همین موارد محدود می‌شود، ولی در چند روز آینده می‌توانیم منتظر اطلاعات بیشتری باشیم.

تلفن‌های هوشمند منعطف در ابتدای راه قرار دارند، بنابراین کمی طول می‌کشد تا این دستگاه‌ها به مرحله‌ای برسند که کاربران عادی بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. این دسته از محصولات فعلا در مرحله آزمایشی قرار دارند تا پس از جذب مخاطب به مرحله بازار محصولات عمومی برسند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)