خانهاخبار
دعوت‌نامه مراسم گوگل در GDC 2019 منتشر شد

دعوت‌نامه مراسم گوگل در GDC 2019 منتشر شد

شرکت گوگل با انتشار تصویری از رسانه‌ها دعوت کرد تا در مراسم ویژه این شرکت در GDC 2019 شرکت کنند. این مراسم در تاریخ 28 اسفند برگزار می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۱

اگرچه این روزها تمرکز همه به سوی مراسم معرفی گلکسی اس ۱۰ و کنگره جهانی موبایل معطوف شده، ولی گوگل از حالا به فکر کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی (GDC) است که ماه مارس برگزار می‌شود. این شرکت به تازگی با انتشار دعوت‌نامه‌ای اسرارآمیز اعلام کرده که امسال میزبان مراسمی در GDC 2019 خواهد بود. بنابراین می‌توانیم منتظر خبرهای مهمی در این زمینه باشیم.

خود این دعوت‌نامه اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند، چون تنها چیزی که در تصویر دیده می‌شود راهرویی است که در انتهای آن اتاقی نورانی وجود دارد. اما در متنی که همراه با این تصویر منتشر شده عبارت «گرد هم بیایید» و «همه چیز در نطق اصلی گوگل مشخص می‌شود» قابل توجه است. تاریخ این مراسم ۱۹ مارس، مصادف با ۲۸ اسفند اعلام شده ولی اطلاعات دیگری در دست نداریم.

با این حال پیش‌بینی می‌شود که گوگل در نطق اصلی خود به معرفی پروژه استریم خواهد پرداخت. این شرکت در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ آزمایشی بزرگ برای این پروژه برپا کرد تا کسانی که به برنامه بتای این پروژه دعوت شده بودند بتوانند تا انتهای ماه ژانویه این سرویس را امتحان کنند. در طول این دوره آزمایشی، کاربران به بازی اساسینز کرید اویسه دسترسی نامحدود داشتند و اگر به اندازه کافی این بازی را امتحان می‌کردند می‌توانستند پس از این دوره هم بازی را نزد خود نگه دارند.

پروژه استریم تلاش گوگل برای راه‌اندازی همان سرویس استریم گیم معروفی است که تاکنون شرکت‌های زیادی به دنبال برپایی آن بوده‌اند. اهالی ماونتین ویو تنها کسانی نیستند که مشغول کار روی چنین سرویسی‌اند؛ سونی پروژه xCloud خودش را دارد، و سونی نیز سال‌هاست که از طریق پلی‌استیشن Now به ارائه این سرویس برای PC و PS4 می‌پردازد.

حالا اگر گوگل هم می‌خواهد وارد این حوزه شود، باید با این دو غول بزرگ دنیای تکنولوژی رقابت کند. البته این شرکت هنوز تایید نکرده که پروژه استریم موضوع اصلی مراسم آن‌ها در GDC خواهد بود یا نه، اما احتمال می‌رود که چنین تصمیمی برای کنفرانسی مخصوص توسعه‌دهندگان گیم منطقی باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)