خانهاخبار
محصولات HBO و نتفلیکس در سرویس استریم اپل قرار نخواهند گرفت

محصولات HBO و نتفلیکس در سرویس استریم اپل قرار نخواهند گرفت

این طور که از شنیده‌ها برمی‌آید، ظاهرا اپل با HBO و نتفلیکس به توافق نرسیده و به همین خاصر محصولات این دو شبکه در سرویس استریم ویدیویی این شرکت که احتمالا در ماه آوریل معرفی می‌شود جایی نخواهند داشت.
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

این طور که پیداست فصل جاری را می‌توانیم فصل سرویس‌های استریم ویدیویی نامگذاری کنیم، چرا که شرکت‌های بزرگ قصد دارند در ماه‌های آتی از چندین سرویس جدید در این زمینه رونمایی کنند. اپل و T-Mobile دو مورد از غول‌هایی هستند که بر اساس شایعات تا چند ماه دیگر از سرویس‌های ویدیویی خود پرده‌برداری خواهند کرد.

طبق گزارشات واصله از منابع مطلع، به نقل از CNBC، اپل اکنون در حال اعمال آخرین تغییرات و اصلاحات بر روی سرویسی استریم اختصاصی این شرکت است که قرار است در ماه آوریل یا مه راه‌اندازی شود.

کوپرتینویی‌ها ظاهرا با شبکه HBO به توافق نرسیده‌اند، بنابراین بعید است که محصولات این شبکه در سرویس استریم اپل به نمایش دربیاید. این اتفاق در خصوص نتفلیکس هم رخ داده و محصولات این شرکت نیز حداقل در ابتدا جایی در سرویس استریم اپل نخواهد داشت.

سرویس ویدیویی اپل به کاربران اجازه می‌دهد از محتواهای تصویری شرکت‌های مختلف استفاده کرده و آن‌ها را از طریق اپلیکیشن TV در پلتفرم iOS تماشا کنند. علاوه بر این، گزارشات حاکی از آن است که اپل قصد دارد این سرویس را بسیار ساده نگه دارد و به مشتریان خود اجازه دهد تا به جای استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف برای سرویس‌های گوناگون، همه برنامه‌های تلویزیونی را در یک اپلیکیشن داشته باشند.

انتظار داریم شبکه‌های استارز، شوتایم و Viacom حق اشتراک محصولات خود را در پلتفرم اپل ارائه کنند، ولی این سه فقط شمار معدودی از شبکه‌های موجود در سرویس مذکور خواهند بود.

متاسفانه کوپرتینویی‌ها پیشنهادی که آمازون به HBO داده بود را ارائه نکردند، به همین دلیل این شبکه هنوز به پلتفرم اپل اضافه نشده است. علاوه بر نتفلیکس، محصولات شبکه Hulu نیز جایی در سرویس اپل نخواهد داشت، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که این سرویس دیگر از چه محتواهایی میزبانی خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)