خانهاخبار
مشخصات کامل گوشی OPPO PBFM30 توسط TENNA فاش شد

مشخصات کامل گوشی OPPO PBFM30 توسط TENNA فاش شد

اوپو یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌ هوشمند است که توانسته به لطف قیمت مناسب محصولاتش سهم قابل توجه‌ای از بازار را به خود اختصاص دهد.
۱۳۹۷/۱۱/۱۶

حدود یک هفته پیش بود که وبسایت چینی TENNA مشخصات کامل گوشی PCDM00 / PCDT00 شرکت اوپو را به همراه تصاویر آن منتشر کرد. با این حال نام اصلی PCDM00 / PCDT00 هنوز مشخص نیست و در همین حین TENNA  یک گوشی دیگر از اوپو با شماره مدل PBFM30 و به همراه مشخصات کامل سخت افزاری‌ آن را در دیتابیس خود ثبت کرد. البته باید عنوان کرد که این لیست جدید تصاویری از گوشی مذکور به نمایش نمی‌گذارد.

ابعاد گوشی OPPO PBFM30 برابر با 155.9 x 75.4 x 8.1 میلیمتر است و وزنی معادل 158 گرم دارد. این گوشی قرار است در دو رنگ صورتی و آبی به بازار عرضه شود. این گوشی از صفحه نمایش 6.2 اینچی بهره می‌برد و وضوح آن برابر با 1520x  720 پیکسل است. رزولوشن صفحه نمایش نشان می‌دهد که این گوشی قرار است از نمایشگری مجهز به ناچ بهره ببرد و احتمال دارد که یکی از گوشی‌های سری A این شرکت باشد.

قدرت پردازشی گوشی OPPO PBFM30 قرار است توسط یک پردازنده 1.8 گیگاهرتزی تامین شود و همچنین در کنار آن یک رم 3 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت است و برای افزایش ظرفیت حافظه گوشی، اسلات میکرو اس‌دی گنجانده شده است. سیستم عامل پیشفرض این گوشی نیز نسخه 8.1 اندروید خواهد بود. گوشی OPPO PBFM30 از دوربینی دوگانه استفاده می‌کند که وضوح هر دو سنسور آن برابر با 13 مگاپیکسل است. برای ثبت تصاویر سلفی نیز دوربینی 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. برای بازگشایی قفل صفحه گوشی یک سنسور اثر انگشت فیزیکی در قاب پشتی قرار دارد. گوشی OPPO PBFM30 از یک باتری حجیم  4100 میلی‌آمپری بهره می‌برد و از آنجایی که این گوشی در دسته دیوایس‌های میان‌رده قرار می‌گیرد، بعید است شاهد فناوری شارژ سریع در این گوشی باشیم.

انتظار می‌رود این شرکت تولییدکننده چینی در سه ماهه اول سال جاری دو گوشی هوشمند جدید را روانه بازار کند. همچنین قرار است در کشور چین دو گوشی OPPO R19 و R19 Pro با دوربین سلفی کشویی عرضه شوند. در همین حال این شرکت تصمیم دارد دو گوشی  OPPO F11 و OPPO F11 Pro را در آینده‌ای نزدیک در کشور هند معرفی کند.

Oppo قرار است ماه آینده در کنفراس جهانی کنگره موبایل (MWC 2019) که در شهر بارسلونا برگزار می‌شود، حضور یابد و اولین گوشی منعطف خود را معرفی کند. دوربین این گوشی از قابلیت جدیدی به نام زوم اپتیکال 10 برابری بهره می‌برد. این شرکت همچنین در تلاش است تا در نیمه اول سال جاری، اولین گوشی هوشمند 5G خود را عرضه کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)