خانهاخبار
نینتندو در حال توسعه نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر کنسول سوییچ است

نینتندو در حال توسعه نسخه کوچک‌تر و ارزان‌تر کنسول سوییچ است

به تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده که به توسعه نسخه ارزان‌تر و کوچک‌تر کنسول بازی سوییچ اشاره می‌کند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۴

امروز گزارشی از وب‌سایت ژاپنی Nikkei در فضای مجازی منتشر شده است که بر اساس آن، نینتندو در حال توسعه یک نسخه ارزان‌تر و کوچک‌تر کنسول بازی سوییچ است. گفته شده در این محصول تمرکز روی حمل آسان‌تر بوده و در همین راستا، برخی از ویژگی‌های کنسول اصلی از آن حذف می‌شود. این موضوع به معنای آن است که با یک کنسول ارزان‌تر روبه‌رو خواهیم شد.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که نینتندو در حال همکاری با شرکت‌های مختلف و توسعه‌دهنده‌های متفاوتی بوده که به آن‌ها خبر عرضه کنسول جدید خود در سال 2019 را داده است. این گزارش به معرفی یک سرویس جدید توسط این کمپانی نیز اشاره کرده است. این سرویس می‌تواند مربوط به بازی‌های کلاسیک این برند باشد.

image

برخی منابع به این موضوع اشاره کرده‌اند که کنسول جدید این کمپانی فاقد داک است و به همین علت کاربران می‌توانند با راحتی بیشتری از آن در محیط‌های خارجی استفاده کنند. حذف درگاه کارت حافظه (کارتریج) یکی از راه‌های کاهش قیمت این محصول خواهد بود. در همین راستا کاربران برای اجرای بازی موردنظر خود باید آن را از اینترنت دانلود کنند.

در حالی که فروش نینتندو سوییچ در سه ماهه گذشته بهترین آمار در تاریخ عرضه این محصول بود، نینتندو پیش‌بینی خود برای فروش این کنسول را کاهش داده است. بر اساس اعلام این شرکت، فروش نینتندو سوییچ از 20 میلیون دستگاه به 17 میلیون نسخه در سال مالی جاری کاهش پیدا می‌کند. این احتمال وجود دارد که عرضه مدل ارزان‌تر این کنسول، باعث افزایش فروش نینتندو در بازارهای جهانی شود. انتظار می‌رود این کنسول جدید قیمتی کمتر از 300 دلار داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)