خانهاخبار
ویندوز را فراموش کنید!

ویندوز را فراموش کنید!

شرکت مایکروسافت برای ارائه پلتفرم آینده سیستم عامل، خود را آماده می‌کند.
۱۳۹۷/۱۱/۱۰

کوین اسکات از مدیران رده بالای مایکروسافت اخیرا در مصاحبه با نشریه فورچون چالش‌های پیش روی مایکروسافت برای استفاده از هوش مصنوعی و آینده کاری مایکروسافت توضیحاتی را ارائه داد. در این مصاحبه از کوین اسکات سوال شد که آیا مایکروسافت با وجود به کارگیری کم، همچنان به سرمایه گذاری در فناوری‌های جدیدی مانند واقعیت مجازی ادامه خواهد داد؟ اسکات تایید کرد که سرمایه گذاری مایکروسافت در زمینه واقعیت مجازی با دیگر طرح‌ها ادغام و در واقع افزایش محسوسی پیدا کرده است.

image

وی خاطر نشان کرد وظیفه‌اش این است که اطمینان حاصل کند که مایکروسافت تمرکز و تعهد خود را به برخی از این قبیل سرمایه گذاری‌ها در دوره‌های طولانی حفظ کند. اسکات همچنین اعلام کرد که مایکروسافت معتقد است که سه مورد زیر در آینده به پلتفرم جدید سیستم عاملی مهم تبدیل خواهد شد.

  • اولین خصیصه استفاده از محاسبات کوانتومی است که در برخی موارد بسیار مهم تلقی می‌شود.
  • دومین خصیصه واقعیت تلفیقی است که مایکروسافت می‌اندیشد در کوتاه‌ترین زمان ممکن افق یک پلتفرم جدید را برای سیستم عامل در مقابل پژوهشگران قرار دهد.
  • سومین خصیصه در یک افق زمانی کوتاه مدت، ایجاد یک فضای هوشمند است. بدین معنی که استفاده از اینترنت اشیا، حسگرهای هوشمند و هوش مصنوعی را در زندگی روزمره به کار گیرد.

اسکات ادامه داد: «ما معتقدیم که هر سه این عامل‌ها در پلتفرم آینده سیستم عامل بسیار مهم خواهند بود. شما برای ایجاد یک پلتفرم در سطح جهانی، باید سرمایه گذاری کافی انجام دهید و اعتقاد داشته باشید که این سرمایه گذاری به نتایج واقعی منتهی می‌شود. همه گمانه ما در مورد زمان به کار گیری این تکنولوژی‌ها است و در مورد امکان به کارگیری آن بحث نمی‌کنیم.»

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Kaveh

۱۳۹۷/۱۲/۲۰
Windows 11 hast

S@EED

۱۳۹۷/۱۱/۲۵
اسم تم یا لینک سایتش رو لطفا بگید

Amin

۱۳۹۷/۱۱/۱۰
کسی میدونه اسم تمی که در تصویر بالا استفاده شده چیه؟